וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: גופת אישה נמצאה על כביש ליד עכו

קובי מנדל

26.6.2011 / 7:00

הגופה נמצאה מוטלת בשולי הכביש סמוך למפעלי קריית הפלדה שליד עכו. היא הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית. בתאונה נוספת בגליל העליון נפצעו 18 בני אדם, מהם 2 בינוני והיתר קל

גופת אישה נמצאה לפנות בוקר (ראשון) בשולי כביש מספר 4 כ-200 מטרים צפונית לצומת לקיבוץ כפר מסריק לכיוון עכו. על פי הערכת המשטרה, מדובר בהולכת רגל, תושבת הקריות כבת 50, שנהרגה מפגיעת רכב פרטי שנסע לכיוון צפון ומיד אחר כך נמלט מהמקום. צוות של מגן דוד אדום ממרחב אשר שהגיע למקום קבע את מותה הגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

באגף התנועה של משטרת מרחב הגליל הוקם צוות חקירה מיוחד שפתח בחקירת נסיבות התאונה. ממלא מקום ראש אגף התנועה במשטרת מרחב הגליל, רב פקד ערן קפלן, מסר לוואלה! חדשות כי בידי החוקרים קצה חוט באשר לרכב הנמלט ואולם הם מבקשים מעדי ראייה שהבחינו בתאונה למסור עדות במשטרה.

תאונה נוספת אירעה גם בשעות הבוקר המוקדמות בגליל העליון. שני בני אדם נפצעו באורח בינוני ו-18 נוספים נפצעו באורח קל בהתנגשות בין מיניבוס, שיצא מכיוון הכפר מג'אר, וג'יפ בצומת מחניים שבכביש 91 בין גדות למשמר הירדן. כתוצאה מההתנגשות החזיתית, עלו שני כלי הרכב באש, אך צוותי כיבוי שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על הלהבות. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים זיו בצפת.

אמש נהרג מעיין אושפיזאי, נער בן 13 מההתנחלות עלי שבשומרון, שנפגע מרכב חולף כשחצה את כביש מספר 60 בכניסה ליישוב. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי, אך נאלץ לקבוע את מותו. כוחות המשטרה עצרו לחקירה את הנהג הפוגע, גבר פלסטיני, לאחר שניסה להימלט מהמקום.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אושפיזאי בילה עם שניים מחבריו במעיין סמוך, כאשר בדרכם חזרה לביתם חצה הנער את הכביש ונפגע מרכב חולף. אביו הוא רב במכינה הקדם צבאית בעלי.

עוד באותו נושא:
נער בן 13 נדרס למוות בכניסה ליישוב עלי
גבר נפצע קשה ואשתו ההרה נפצעה קל בתאונה בנשר
צעיר נהג ללא רישיון וקסדה על קטנוע בי-ם ונהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully