וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: השר שנחשד בהטרדה מינית יואשם באונס

אישומי אונס נגד פוליטיקאי צרפתי בכיר שני בתוך חודש: התביעה הודיעה כי לאחר שנחקר במשך יומיים, הוחלט להחמיר את סעיפי האישום נגד ז'ורז' טרון, עד לאחרונה שר השירות לציבור

מצבו של ז'ורז' טרון, עד לאחרונה השר לענייני שירות לציבור בממשלתו של ניקולא סרקוזי בצרפת, הולך ומחמיר. לאחר שכבר אולץ להתפטר מתפקידו בעקבות תלונות על הטרדה מינית שהגישו נגדו שתי נשים, הודיעו אמש (רביעי) רשויות החוק בצרפת כי לאחר שנחקר במשך יומיים, הוחלט להאשימו בעבירות חמורות יותר של אונס ותקיפה מינית. בעקבות חשיפת הפרשה בשבוע שעבר, סיפרה אחת המתלוננות נגד השר כי היא אזרה אומץ להתלונן נגדו רק בעקבות חשיפת פרשת האונס של דומיניק שטראוס-קאהן בניו יורק, שפתחה "תיבת פנדורה" של סיפורי אלימות מינית בפוליטיקה הצרפתית.

לפי סעיפי האישום החדשים, טרון תקף בסך הכל שלוש נשים, שעבדו במשרדי עיריית דרוויל, עיירה הסמוכה לפריז, בעודו מכהן כראש העירייה. שתיים מהן הגישו תלונות, והשלישית רק תעיד נגדו, אך לא הגישה תלונה. לפי התלונות, טרון שכנע את הנשים לעשות לו "מסאז' ברגליים", ואז כפה עליהן מגע מיני.

טרון בן ה-53, שלפי שעה ממשיך להכחיש בתוקף את כל ההאשמות, משוחרר כעת בערבות וממתין לפתיחת משפטו. בלחצו של סרקוזי נאלץ להתפטר מהממשלה, אך הוא עדיין מכהן כראש עיריית דרוויל.

התובעת במשפט העתידי, מארי-סוזן לה קואו, אמרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הוא "מכחיש שהיו לו יחסים מיניים מכל סוג שהוא עם המתלוננות, בכפייה או בהסכמה". עם זאת, לדבריה, העדויות שמסרו שלוש הנשים הן "בהירות ביותר וזכו לאישוש מגורמים חיצוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully