וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקירה בישראל: "אני כאן בשביל החינוך"

שני גורקביץ'

21.6.2011 / 16:32

כוכבת הפופ ערכה מסיבת עיתונאים עם נשיא המדינה שמעון פרס, לרגל פתיחת ועידת הנשיא השלישית. הנשיא פרס לשאקירה: "את זמרת של עתיד טוב יותר"

שאקירה, מכוכבות הפופ הגדולות בעולם, ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים עם נשיא המדינה שמעון פרס לרגל פתיחת ועידת הנשיא השלישית בירושלים. כוכבת הפופ הגיעה בכובעה כשגרירת יוניצ"ף וכחלק ממאבקה למען חינוך לכל ילדי העולם והנושא צפוי לתפוס את מרכז דבריה.

"אני מאמינה שזה המקום לדבר על קידום החינוך", פתחה שאקירה את דבריה. "אני רוצה לחלוק אתכם חוויות שלי מביקור בשני בתי ספר כאן. זה הזכיר לי שההחלטות הטובות ביותר למחר טוב יותר מתחילות בחינוך". שאקירה, בת זוגו של כדורגלן ברצלונה ז'ראר פיקה המבקר עמה בישראל, החמיאה למספר הרב של חולצות הקבוצה שראתה בישראל. "אני מקווה שהעולם ינהג כקבוצה, כמו בארסה. זו העת להתנהג כקבוצה ולנצח בקרב על האפליה".

בתחילת המפגש, כינה הנשיא פרס את שאקירה "שאריקה", הקהל צחק ופרס תיקן. "אני חייב להודות שהדור הצעיר מאזין לאמנים ולמוזיקאים יותר מלפוליטיקאים", פתח פרס את דבריו. "האמנים השליחים הטובים ביותר של שלום וחירות וכדאי שתראי את עיניהם של צעירינו נוצצות בשל ביקורך. את זוכה בליבם בשל הטוהר של משימתך והעומק של שירייך, את זמרת למען עתיד טוב יותר".

"השירה שלך היא שפה בלי שנאה, השירה שלך היא מלודיה בלי אלימות", המשיך להתפייט הנשיא. "סדר העדיפויות שלך מופנה לעניים ולמופלים כשאת מביאה להם מסר של עולם טוב יותר. מלבד ההנאה שהיתה לי בצפייה במונדיאל, נהניתי מהשיר שלך והוא עדיין מהדהד באזני".

בהמשך היום, תשתתף שאקירה בפאנל בנושא עיצוב העתיד לצד שרה סילברמן, הקומיקאית האמריקאית משולחת הרסן הנמצאת בביקור בישראל והיא, בניגוד לשאקירה, אף תופיע כאן. שאקירה בת ה-34 היא אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם, בזכות להיטים בשפה הספרדית והאנגלית. לישראל היא הגיעה כאמור עם בן זוגה, כדורגלן ברצלונה ז'ראר פיקה.

שאקירה בישראל: כך נראה ביקורה בבית הספר הדו-לשוני בירושלים

גם שרה סילברמן חגגה באירוע של פרס. שאקירה היתה רק החימום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully