וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח אושרנקו: אביו של קרליק הורשע בהשמדת ראיות

גלעד גרוסמן

16.6.2011 / 12:01

שניים מבני משפחתם של דמיאן ונטליה קרליק, הורשעו בהסדר טיעון בפרשה שזעזעה את המדינה. הצדדים לא הגיעו להסכמה בנוגע לעונש שיוטל על אביו של הנאשם ברצח, דמיאן קרליק

בית משפט השלום בראשון לציון הרשיע היום (חמישי) שניים מבני משפחתם של דמיאן ונטליה קרליק, שהודו במסגרת הסדר טיעון בשורת עבירות בפרשת רצח ששת בני משפחת אושרנקו בעיר. אביו של קרליק, אולג, הורשע בהשמדת ראיות, לאחר שסייע לבנו בבוקר שלאחר הרצח להעלים את הסכין ששימשה לביצוע הרצח וכן פריטים נוספים שבהם השתמש הבן, לפי האישום נגדו. הצדדים לא הגיעו להסכמה לגבי העונש שייגזר על אולג קרליק.

התובע במשפט, עו"ד עודד קלר, מפרקליטות מחוז מרכז מתכוון לבקש לגזור על האב עונש מאסר בפועל ומנגד פרקליטתו, עו"ד גלית בש מהסניגוריה הציבורית, מבקשת לגזור עליו עונש מאסר על תנאי בשל גילו ומצבו הרפואי. אחותה של נטליה, מריה אילניך, הורשעה באי-מניעת פשע ובשיבוש הליכי משפט לאחר שלא מנעה את הפריצה לבית משפחת אושרנקו. היא לא הורשעה ולא הואשמה גם במעורבות ברצח עצמו. הצדדים הגיעו להסכמה לפיה ייגזר עליה מאסר על תנאי והיא תעזוב את הארץ, מכיוון שהיא שוהה בישראל על אשרת תיירת.

בית המשפט קבע שבת משפחה קטינה נוספת, ביצעה את המעשים המיוחסים לה, אולם נמנע בשלב זה להרשיעה, עד שיתקבל תסקיר שירות מבחן בעניינה. פרקליטתה, עו"ד קטי צבטקוב מהסניגוריה הציבורית, תבקש מבית המשפט שלא להרשיעה.

עוד בפרשת רצח בני משפחת אושרנקו:
נטליה קרליק: "דמיאן אמר לי: 'הרגתי אותם'"
ההסדר אושר: 13 שנות מאסר לנטליה קרליק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully