וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "נערה מדמשק": עוד אייקון לסבי מתברר כגבר

עולם הלסביות המקוון כמרקחה: אחרי "אמינה עארף", מתברר שגם "פולה ברוקס", עורכת אתר לסבי פופולרי, היא למעשה גבר סטרייט. השניים אף פלירטטו ברשת, כשאיש מהם אינו יודע שהשני מתחזה

גם זה סוג של יציאה מהארון. יממה בלבד אחרי שכותב הבלוג "נערה לסבית בדמשק" התברר כגבר אמריקאי בן 40 החי בבריטניה, זעזוע נוסף בעולם המקוון של הלסביות: ה"וושינגטון פוסט" חשף היום (שלישי) כי אשה בשם פולה ברוקס, שהייתה מוכרת כעורכת אתר האינטרנט הלסבי האמריקאי "Lez Get Real", היא למעשה ביל גרבר, גבר בן 58.

גרבר, פועל בניין בגמלאות וטייס קרב לשעבר מאוהיו, הודה בשיחה עם ה"וושינגטון פוסט" כי הוא למעשה עורך את האתר הפופולרי, שהלוגו שלו הוא "מבט של נערה לסבית על העולם", מאז הקים אותו ב-2008. כעורך, אימץ את זהותה של אשתו, פולה ברוקס, שכלל לא הייתה מודעת לכך.

על פי דיווח העיתון, החשדות לגבי זהותה של ברוקס התעוררו לראשונה בשבת האחרונה, במקביל לספקות שגברו לגבי זהותה של "אמינה עארף", כותבת הבלוג הסורי שדיווח על חטיפתה עורר הדים בעולם כולו בשבוע שעבר, ולבסוף התבררה כטום מקמסטר, סטודנט ואקטיביסט החי באדינבורו שבסקוטלנד. בשלב מסוים העלתה ליז הנרי, מפיקה באתר הבלוגים הנשי BlogHer, את הסברה שלברוקס יש יד בעניין - שכן לפני כתיבת הבלוג שלה, נהגה עארף לכתוב על חייה בסוריה בטורים שפירסמה באתר של ברוקס.

ההתחמקות: "אבי ידבר במקומי, כי אני חירשת"

בעקבות השמועות שהחלו להתרוצץ ברשת, פנה ה"וושינגטון פוסט" לאתר וביקש ליצור קשר בדוא"ל עם ברוקס - שהשיבה כי היא יכולה לשוחח עם כתב העיתון רק באמצעות אביה, שכן היא "חירשת". היא אף שלחה צילום של רשיון הנהיגה שלה, עם תמונתה. רק אתמול, אחרי "אינספור שיחות טלפון", נשבר לבסוף "אביה של פולה" והודה כי כי הוא למעשה בעלה, שנטל לעצמו את זהותה. הוא אף שלח לעיתון את תמונתו האמיתית, שפורסמה בכתבה.

גרבר הסביר כי החליט להקים את האתר הלסבי בגלל יחס לא הוגן שקיבל זוג לסביות שעמן היה מיודד. "הכוונות שלי היו טהורות לגמרי" טען. "העדפתי להתחזות לאשה לסבית, כי חשבתי שלא יקחו את האתר ברצינות אם יידעו שעורך אותו גבר סטרייט".

לדבריו, הוא חש בטוח למדי בזהותו הבדויה, עד שהחלה להתגלות זהותה האמיתית של "אמינה עארף". הקשר בין השתיים (או בעצם השניים) נוצר לדבריו באופן מקרי ברשת, כשעארף כתבה תגובה לאחד הטורים באתר שלו. לדבריו, שני המתחזים ללסביות החלו להתכתב ואפילו לפלרטט זה עם זה, כשאיש מהם אינו יודע שבצד השני נמצא למעשה גבר. "שתי מתיחות-ענק התנגשו זו בזו", הוא צוחק כעת, ומוסיף כי הוא מקווה שגילוי האמת לא יפגע בפופולריות של האתר, שאת עריכתו הוא מעביר כעת לידי אחת הכותבות העיקריות שלו, לינדה לוויקטורי בת ה-62 - הפעם לסבית אמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully