וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדאפי התפנה מההפצצות למשחק שח עם נשיא איגוד השחמט

שליט לוב לקח הפסקה קלה מהמלחמה נגד המורדים, והתפנה למשחק שחמט רגוע בחברת נשיא איגוד השחמט שטען כי עבר חוויה חוץ-גופית בחברת חוצנים. קדאפי פצח ב"הגנה סיציליאנית"

שליט לוב מועמר קדאפי התפנה ביום ראשון לכמה רגעים מסדר יומו העמוס - שכולל לרוב חיפוש אחר מחסה מהפצצות מטוסי נאט"ו, ולחימה נגד בני עמו - כדי לשחק קצת שחמט. קדאפי ניצל את ההזדמנות כדי להכריז בפני האומה: "לעולם לא אעזוב את לוב". סרטון ששודר בטלוויזיה הלובית הציג את קדאפי בחברת יושב-ראש איגוד השחמט העולמי, קירסן אילומז'ינוב, המכהן כנשיא איגוד השחמט העולמי. אילומז'ינוב הוא מיליארדר רוסי אקסצנטרי במיוחד, שבעבר טען כי עבר חוויה חוץ-גופית.

לא ברור היכן נערך המשחק, אך ככל הנראה הוא לא התקיים במתחם מגוריו הרשמי של קדאפי בטריפולי. כוחות נאט"ו מפציצים את מתחם באב אל-עזיזיה באופן קבוע, והרסו חלקים ניכרים ממנו. קדאפי נראה בסרטון כשהוא לבוש שחורים ומרכיב את משקפי השמש המפורסמים שלו, ולא ברור אם הוא באמת שולט בכלי המשחק או מבין את המתרחש סביבו. סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס דיווחה כי שליט לוב בחר לפתוח את המשחק ב"הגנה סיציליאנית", מהלך מפורסם שיש לו גם גרסה הנקראת "נוסח הדרקון". טרם פורסמו תוצאות המשחק, אך מדבריו של אילומז'ינוב, נרמז שהוא העניק לקדאפי תיקו מנומס.

אילומז'ינוב ככל הנראה התפרסם יותר מכל לאחר שטען בעבר כי נפגש עם חייזרים שהזמינו אותו לחללית שבה הגיעו לכדור הארץ. כמה כלי תקשורת שדיווחו אתמול על משחק השחמט, טענו כי בסיום המפגש עם מועמר קדאפי, יכול היה אילומז'ינוב לטעון כי נפגש עם חייזר נוסף.

התפתחויות אחרונות בלוב:
ארה"ב: מחוקקים קיבלו מכתב תודה מקדאפי
חשד: קדאפי סיפק ויאגרה לחיילים שיאנסו נשים
קדאפי: "לא ניכנע, נישאר בטריפולי חיים או מתים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully