וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש הקטן בעולם: פיליפיני בן 18 בגובה 56 ס"מ

צוות של ספר השיאים של גינס ימדוד את ג'ונריי בלווינג 3 פעמים ביום לפני שיאשר שהוא אכן שבר את השיא של קודמו - נפאלי בגובה 67 ס"מ. היורש נרגש: "אני קטן, אבל עכשיו אני גבר"

ג'ונריי בלווינג מהפיליפינים, שגובהו כ-56 סנטימטרים בלבד, צפוי לקטוף את התואר "האיש הקטן ביותר בעולם" כאשר ימלאו לו מחר (ראשון) 18 שנים, כך דיווח עיתון הסאן. היורש הפיליפיני מאיים לקחת את הכתר מחג'אנדרה טאפה נאגר בן ה-19 מנפאל, אשר גובהו 67 סנטימטרים. נציגי ספר השיאים של גינס ימדדו את ג'ונריי שלוש פעמים לפני שיאשרו באופן רשמי כי הוא אכן האיש הקטן ביותר בעולם.

ג'ונריי סיפר בעיניים בורקות כי הוא "כל כך נרגש. אני קטן, אבל עכשיו אני גבר. ניסיתי בירה בפעם הראשונה - אהבתי את זה אבל מותר לי לשתות רק מעט. אני לא יכול לחכות כבר למסיבה שלי". הוא הוסיף כי עכשיו, כאיש בוגר, הוא מקווה למצוא אהבה, "אני רוצה שאשתי תהיה יפה, אני יודע שהיא כנראה תהיה יותר גבוהה ממני".

המשפחה מתגוררת בכפר קטן סמוך לעיר זמבואנגה דל-נורטהה. האם הגאה, קונקפקיון, והאב ריינלדו, הוזמנו לקבלת פנים עם ראש העיר כדי לחגוג את המאורע. קונקפקיון סיפרה כי "זה מאוד מרגש כי אנחנו משפחה ענייה ודברים כאלה אף פעם לא קרו לנו בעבר, אנשים טסים ממדינות כמו בריטניה ואמריקה כדי לראות אותו".

ג'ונריי הצעיר הפסיק לצמוח אחרי יום ההולדת הראשון שלו ונשאר באותו הגובה מאז. כאשר הוא הגיע לגיל שנתיים אמו הבחינה בפעם הראשונה שמשהו לא בסדר איתו. היא סיפרה כי הוא "תמיד היה חולה ושמנו לב שהוא לא גדל, אז לקחנו אותו לראות רופא אבל הרופא היה מבולבל".

עדכון ראשון: 22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully