וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדרסה או קפצה? בת 16 נמצאה פצועה קשה בשרון

אריאל נוי

9.6.2011 / 17:25

נערה בת 16 נמצאה כשהיא מתבוססת בדמה על כביש בשכונת יובלים בפרדס חנה. במשטרה חושדים כי מדובר בתאונת פגע וברח, אך לא שוללים אפשרות שהנערה נאלצה לקפוץ מרכב

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי. עריכה: טל רזניק. קריינות: אביב אברמוביץ')

נערה בת 16 נמצאה בצהריים (חמישי) כשהיא מוטלת על כביש ומתבוססת בדמה בשכונת יובלים בפרדס חנה. צוות של מגן דוד אדום פינה אותה במצב קשה לבית החולים הלל יפה בחדרה ובמשטרה נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. אזרחים שראו את הנערה הזעיקו למקום את כוחות ההצלה ובמשטרה בודקים חשד לתאונת פגע וברח וכן את האפשרות שהנערה נאלצה לקפוץ מרכב.

במשטרה עורכים מצוד אחר רכב שנמלט מהמקום ובשל כך התחזקה ההערכה הראשונית כי מדובר בתאונת פגע וברח. מפקד תחנת חדרה, סגן ניצב בני הרנס, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בנערה שנפגעה קשות בראשה. כל הכיוונים נבדקים: תאונת פגע וברח, קפיצה מרכב או נפילה מרכב. לא מצאנו על הנערה סימנים קשים של אלימות, אבל בכל זאת אנחנו בודקים את כל הסימנים מפני שהנערה נפגעה רק בראשה. הנהג ברח ואין לנו עדים. אנחנו בעיצומה של החקירה".

דובר מרחב שרון במד"א, אדי ורשילובסקי, סיפר כי "אזרחים שראו את הנערה שוכבת על הרצפה, הזעיקו את כוחות ההצלה והחלו במקביל לטפל בה. כשהכוחות הגיעו למקום, הם ביצעו בה פעולות מצילות חיים ולאחר מכן הם פינו אותה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת". פרמדיק מד"א שהגיע לזירת התאונה, פואד אגברייה, סיפר כי "הגענו למקום וראינו את הנערה מדממת על הכביש עם פגיעת ראש קשה. מיד פעלנו לייצב אותה. עוברי אורח סיפרו לנו שרכב פגע בה ונמלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully