וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה בת 16 נפצעה קשה בתאונת פגע וברח בפרדס חנה

אריאל נוי

9.6.2011 / 14:45

צוות של מגן דוד אדום הוזעק לשכונת יובלים בפרדס חנה, בעקבות קריאה על נערה שנפגעה מרכב. אחרי הטיפול הראשוני, הועברה הנערה במצב קשה לביה"ח. נבדק חשד כי היא קפצה מרכב נוסע

יום קשה בדרכים: נערה בת 16 נפצעה בצהריים (חמישי) באורח קשה מפגיעת רכב בשכונת יובלים בפרדס חנה. צוות של מגן דוד אדום ממרחב השרון פינה אותה לבית החולים הלל יפה בחדרה. נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

דובר מרחב שרון במד"א, אדי ורשילובסקי, סיפר כי "אזרחים שראו את הנערה שוכבת על הרצפה, הזעיקו את כוחות ההצלה והחלו במקביל לטפל בה. כשהכוחות הגיעו למקום ביצעו בה פעולות מצילות חיים ופינו אותה כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה". פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע, פואד אגברייה, סיפר כי "הגענו למקום וראינו את הנערה מדממת על הכביש עם פגיעת ראש קשה. מיד הרדמנו אותה וייצבנו אותה. עוברי אורח סיפרו לנו שרכב פגע בה ונסע".

מהמשטרה נמסר כי נסיבות התאונה לא ברורות וכי נבדקים מספר כיווני חקירה. מפקד תחנת חדרה, סגן ניצב בני הרנס, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בנערה שנפגעה קשות בראשה. כל הכיוונים פתוחים, תאונת פגע וברח, קפיצה מרכב או נפילה מרכב. אין עליה סימנים קשים של אלימות, היא הייתה עם הבגדים עליה אבל בכל זאת אנחנו בודקים את כל הסימנים כי היא נפגעה רק בראשה, הנהג ברח ואין לנו עדים. אנחנו בעיצומה של החקירה".

בתאונה נוספת נפצע פעוט בן 3 מפגיעת רכב הסעות במודיעין עילית, לאחר שנגרר מספר מטרים ברחוב נתיבות המשפט בעיר. חובשי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים במצב קל עד בינוני.

"אזרחים מצאו את הנערה שכובה על הכביש"

ביממה האחרונה אירעו שתי תאונות נוספות בהן היו מעורבים ילדים קטנים. פעוטה בת שנה וחצי הובאה אתמול למרכז הרפואי בכפר באקה אל גרביה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית, ככל הנראה כתוצאה מפגיעת רכב. לאחר שביצעו בה פעולות מצילות חיים, פינו אותה כוחות ההצלה לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהיא במצב קשה, שם מתה מפצעיה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה ומבדיקה ראשונית עולה כי קרובת משפחתה היא שפגעה בפעוטה כשלא הבחינה בה בעת שנסעה לאחור במכוניתה.

גם בכפר פקיעין אירעה אתמול תאונה מסוג דומה, כאשר ילדה בת 7 נפצעה באורח קשה מפגיעת מכונית. לדברי המשטרה, מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי הילדה חצתה את הכביש שלא במעבר חצייה. צוות של מגן דוד אדום פינה אותה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. הנהג הפוגע עוכב לחקירת המשטרה.

עוד באותו נושא:
פעוטה נדרסה למוות בחצר ביתה שבבאקה אל גרביה
חשד: רוכב קטנוע פצע שני צעירים בחיפה ונמלט


לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully