וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפתור שטראוס-קאהן: לחצני מצוקה לחדרניות במנהטן

בעקבות מעצר יו"ר קרן המטבע העולמית לשעבר דומיניק שטראוס-קאהן באשמת תקיפת חדרנית במלון יוקרה בתפוח הגדול, הוחלט לצייד את העובדות בעיר במכשיר שיאפשר להזעיק אבטחה במקרי חירום

מספר מלונות יוקרה בניו יורק יספקו לחדרניות שהם מעסיקים לחצני מצוקה ניידים. כך הודיע ג'ון טורצ'יאנו, דובר במועצת הסחר של המלונות בעיר. במלונות "פייר" ו"סופיטל" ציינו, כי הלחצנים מבוססים על לחצני מצוקה רפואיים, רק שבמקרה חירום, במקום רופאים יוזעק צוות האבטחה של המלון.

ההחלטה לצייד את החדרניות בלחצנים התקבלה בעקבות שני מקרי תקיפה מינית שסוקרו בהרחבה בכלי התקשורת. במוקד אחת הפרשות עומד הבנקאי המצרי הבכיר עבד אל סאלם עומר, שנעצר ביום ראשון והואשם בתקיפה מינית של חדרנית במלון פייר. שבועיים קודם לכן, הואשם דומיניק שטראוס-קאהן, שעמד בראש קרן המטבע העולמית, בתקיפת חדרנית ובניסיון אונס במלון סופיטל.

טורצ'יאנו אמר עוד כי הכוונה היא שהמכשירים ישולבו בסופו של דבר בכל המלונות בניו יורק. "לא מדובר רק במקרי תקיפה מינית. יש תקריות נוספות במהלכן האורחים מתנהגים באופן שאינו הולם", סיפר. "ביטחון האורחים והעובדים שלנו הוא העדיפות העליונה", הוסיפה דוברת מלון סופיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully