וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנשר: נדקר למוות כשגונן על זוגתו

קובי מנדל

31.5.2011 / 10:41

בעל דירה דקר למוות אדם שסייע לזוגתו לשעבר לפנות חפצים מהדירה בה התגוררה עמו בעבר. האשה נפצעה קל והדוקר, המוכר למשטרה, נעצר. שוטרת ומתנדב במקום לא הצליחו למנוע את הדקירה

גבר כבן 50 נדקר הבוקר (שלישי) למוות בנשר, ואשה נוספת נפצעה באורח קל. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הגבר הגיע עם חברתו לחיים, כבת 50 אף היא, לדירה ברחוב השקד, הממוקמת מעל סניף קופת חולים בעיר. השניים הגיעו אל הבית כדי לפנות ממנו חפצים השייכים לאישה, שנפרדה מבעל הדירה - המוגדר כידוע בציבור שלה.

לאחר שהחשוד סירב לאפשר להם להיכנס לדירה, התקשרו השניים למשטרה. שוטרת ומתנדב מתחנת נשר הגיעו למקום, ואפשרו לאשה להיכנס לבית, בעוד שהגבר המתין בחוץ. כשסיימה האישה לארוז את חפציה ויצאה מהבית, דקר אותה החשוד בידה.

הגבר, שניסה להגן עליה, נדקר אף הוא. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את הגבר לבית החולים רמב"ם בחיפה, וכעבור זמן קצר נקבע מותו. מפקד תחנת זבולון, נצ"מ בני אבליה, גורס כי לא ניתן היה למנוע הרצח, למרות שבמקום נכחו שוטרת ומתנדב. מחקירת התנהגות השוטרים עולה לדבריו כי "האירוע התרחש בתוך שניות, השוטרת זינקה על החשוד כשהוא היה עם סכין בידו ונאבק עם המנוח. היא הצליחה להשתלט עליו, להוציא את הסכין מידו, וכבלה את החשוד באזיקים". לדברי המשטרה, בהתנהגותה מנעה השוטרת פגיעה קטלנית גם באשה שנפגעה באורח קל

המנוח נמצא כשהוא מוטל בשביל הכניסה לבית, דקור בצוואר, בלב ובבטן. צוותים של מגן דוד אדום ו"איחוד הצלה" ביצעו בו החייאה במשך חצי שעה, ובהמשך פינו אותו לבית החולים רמב"ם, שם כאמור נקבע מותו.

איציק מרגלית, כונן "איחוד הצלה", סיפר שבתחילה, אנשי הרפואה הרבים שהגיעו למקום סברו כי החשוד - שזעק: "טפלו בי" - נפצע אף הוא. לאחר מכן התברר שהדוקר, שהיה מגואל בדמו של המנוח, לא נפצע בעצמו. מהמשטרה נמסר כי בין היתר ייבדק מדוע השוטרת והמתנדב שהיו בזירת האירוע, לא הצליחו למנוע את הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully