וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנה: אישום ברצח נגד תושב אשקלון

רמי שני

30.5.2011 / 18:47

רמי עבודי נרצח באשקלון בדקירות בשנת 1998. אחרי 13 שנה גילתה משפחת הקרבן שהחשוד שנמלט לחו"ל, שב לארץ ומסתובב בעיר. היום הוגש כתב אישום נגד מבצע המעשה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שני) כתב אישום נגד יצחק קרן (קרקאושווילי) מאשקלון, בגין ביצוע הרצח של רמי עבודי, שאירע בשנת 1998. במשך 13 שנים לא הצליחה משטרת לכיש לשים את ידיה על הנאשם ברצח, שלאחר ביצוע המעשה נמלט לחו"ל. בני משפחתו של הקרבן קיבלו לפני מספר שבועות מידע על כך שקרן שב לארץ ומסתתר באזור אשקלון, ובעקבות כך הוא נעצר.

לפי כתב האישום, קרן שהה בסוף חודש יולי במסיבה משפחתית שהתקיימה במסעדה באשקלון. לחוגגים הגיע מידע בנוגע לדקירתו של אחד ממקורביהם בישבנו, על רקע חוב כספי למכולת מקומית. כדי לגבות את החוב, הגיע אחד מבעלי המכולת לבית בת זוגו של אחי המקורב שנדקר ולקח מהמקום טלוויזיה, כדי לסחוט את בעל החוב ולהביא אותו לשלם לבעלי המכולת את המגיע להם.

החוגגים במסעדה, צוין בכתב האישום, מיהרו אל חנות המכולת כשהם מצוידים בסוגים של נשק קר. קרן היה בין אלו שהגיעו למכולת בה פרצה במהירות קטטה המונית. אל חנות המכולת הגיע באותה שעה גם הקרבן עבודי כדי לרכוש סיגריות. קרן ראה אותו וסבר כי הוא שייך למשפחת בעלי החנות. הנאשם רדף אחרי עבודי עם סכין שלופה ודקר אותו בחזהו. עבודי מת וקרן הצליח להימלט לחו"ל. בני משפחתו של עבודי, קיבלו כאמור מידע על כך שקרן שב לארץ ומסתתר ולאחר מכן קרן נעצר. המשטרה ביקשה מבית המשפט לעצור את קרן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully