וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי דותן: "טעיתי כשחתמתי, לא חרגתי מנהלים"

בעקבות הפרסום לפיו מפקד מחוז חוף ניצב חגי דותן סגר תיק חקירה בתאונת דרכים בה היה מעורב, אמר דותן כי טעה שחתם על הטופס. "שאף אחד לא יהפוך את זה להפרה של המנהל התקין"

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב חגי דותן, הגיב היום (שני) לתלונה שהגישה נגדו תנועת אומ"ץ בטענה כי סגר תיק שנפתח נגדו על מעורבותו בתאונת דרכים, והודה כי טעה. "טעיתי. לא הייתי צריך לחתום על הטופס. אבל אני מבקש שאף אחד לא יהפוך את זה להפרה של המנהל התקין", אמר דותן בראיון לגלי צה"ל. הלילה הכחישה גם המשטרה כי דותן פעל בסתירה לנהלים בסגירתו את התיק.

המשטרה טענה כי דותן לא פעל בסתירה לנהלים מכיוון שהחתימה על המסמך היא חלק מהליך מנהלתי בלבד ואינה קשורה להליך המשפטי ולבחינת נסיבות התאונה. לטענת המשטרה בוחני התאונה קבעו כי הנהגת נגדה הומלץ להגיש כתב אישום לא צייתה לתמרור עצור.

לפי דיווח אתמול בעיתון "הארץ", דותן חתם על מסמך, שהורה לסגור חקירה שנפתחה נגדו לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים ב-2008 כשנהג ברכב משטרתי סמוך לקיבוץ הסוללים. התאונה אירעה כשדותן כיהן כסגן מפקד המחוז הצפוני במשטרה. מהמסמך, שכל קציני המשטרה החתומים עליו הם פקודיו של דותן, עלתה דרישה להעמיד לדין נהגת מכונית פרטית, שהייתה מעורבת בתאונה. ראשון המאשרים, מפקח עוזי הדר, ראש מדור תאונות דרכים במפלג העמקים, קבע ש"לא מסתמנת אשמת (המכונית) המשטרתית". כמה ימים אחר כך הצטרף להמלצה גם רפ"ק שמעון בן שבו, קצין אגף תנועה עמקים, שכתב "מצטרף להמלצת רמת"ד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully