וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עדויות נגד שטראוס-קאהן: הטריד, לחץ, השתיק

בעוד יו"ר קרן המטבע הפורש עובד על קו ההגנה שלו, במעצר בית בניו יורק, מתארות עדויות חדשות את התנהלות האיש שלא יודע לקבל "לא" - לא מחדרניות, לא מדיילת ולא מעובדת הכפופה אליו

דומיניק שטראוס-קאהן השלים הלילה (ראשון) יממה ראשונה בכלוב הזהב בשדרות ברודוויי 71 במנהטן, שהפך בסוף השבוע לביתו למשך התקופה הקרובה, עם שחרורו בערבות של מיליון דולרים למעצר בית, בעקבות הגשת כתב האישום נגדו בגין ניסיון לאנוס חדרנית במלון בעיר.

דירת השרד מאובזרת באזעקות מתוחכמות ובמצלמות במעגל סגור הפועלות 24 שעות ביממה, שהותקנו במקום על חשבונו של שטראוס-קאהן, כדי לסכל כל ניסיון בריחה שלו. ובעוד היו"ר הפורש של קרן המטבע הבינלאומית, שהיה גם מועמד מוביל לנשיאות צרפת, מתחיל לעבוד על קו ההגנה שלו - ממשיכות להתפרסם בתקשורת העולמית עוד ועוד עדויות לגבי התנהלות מינית בלתי ראויה שלו, המציירות תמונה של רודף נשים סדרתי, שפשוט לא יודע לקבל "לא" כתשובה.

הבניין בו שוהה דומיניק שטראוס-קאהן במעצר בית, ניו יורק, 21 במאי 2011. רויטרס
הבית בשדרת ברודוויי בו משתכן כעת שטראוס-קאהן/רויטרס

את חשיפת הפרשיות ממשיך להוביל ה"טלגרף" הבריטי. אחרי שבשבוע שעבר פרסם את עדותה של "מאדאם" בבית בושת ניו יורקי, לפיה שטראוס-קאהן התנהג בצורעה "אגרסיבית" כלפי עובדות שלה שנשלחו אליו, ציטט היום העיתון, במהדורת יום ראשון שלו, בכיר לשעבר בקרן המטבע, שטען כי בהיותו יו"ר הקרן, הפעיל שטראוס-קאהן לחץ על עובדת אדמיניסטרטיבית של הקרן, ממוצא אסייאתי, כדי שתקיים עמו יחסי מין. אותה אשה, לפי הדיווח, מעולם לא התלוננה על כך משום שחששה לאבד את עבודתה בקרן, ומשהסתיים החוזה שלה - התפטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

דקות לפני המעצר - החמיא לדיילת על "התחת היפה"

גם ה"ניו יורק פוסט" ממשיך לחקור לעומק את מעלליו של שטראוס-קאהן בעיר, והיום פרסם עדויות מחקירת המשטרה, שתיחקרה את כל עובדי מלון "סופיטל" שבאו במגע עם שטראוס-קאהן במהלך סוף השבוע שעבר. בין היתר, עולה מעדויות אלו כי בנוסף לחדרנית שניסה לכאורה לאנוס, הוא ניסה גם, ללא הצלחה, לפתות לפחות שתי עובדות נוספות של המלון (שתוארו כ"אטרקטיביות ביותר") להיכנס אל סוויטת ה-3,000 דולר ללילה שלו. שתי העובדות תיארו בחקירתן את הפנייה אליהן כ"בלתי הולמת". עוד עולה מעדויות אלו כי שטראוס-קאהן לא נח עד לשנייה האחרונה, וגם על מטוס "אייר-פראנס" שהיה אמור לקחת אותו הביתה, דקות לפני שנעצר, הספיק להחמיא לדיילת במילים "איזה תחת יפה".

עדויות נוספות הנוגעות להתנהלותו של שטראוס-קאהן כלפי נשים מופיעות בתחקיר עב כרס שפירסמה ביום שישי סוכנות הידיעות רויטרס. בין היתר צוטטה שם תלמידה במכללה בה נהג להרצות בפריז, שסיפרה כי הוא "נהג לנעוץ מבטים שטניים" בסטודנטיות שנכחו בהרצאותיו, וכי "נשים נזהרו שלא להיות לבד בחברתו". ז'יל סווארי, חבר מפלגתו של שטראוס-קאהן, סיפר כי "הוא נהג להופיע מדי פעם באירועים מפלגתיים כשנלווית אליו אשה שאינה רעייתו".

כמו כן, בימים האחרונים נשמעים עוד ועוד קולות המעמידים בספק את תוצאות החקירה שנערכה ב-2008 בקרן המטבע, שניקתה את שטראוס-קאהן מחשד שהטריד מינית את הכלכלנית ההונגרייה הנשואה פירושקה נאג'י, עימה ניהל רומן שבעקבותיו נאלצה לעזוב את הקרן. "ברור שלחצו עליה לעזוב", אמר ל"טלגרף" עובד של הקרן המכיר את הפרשה מקרוב. "כולנו ידענו מה קרה שם, ושהחקירה הייתה טיוח". לצד זאת, נפוצו במהלך סוף השבוע בתקשורת העולמית עוד דיווחים, על רומן נוסף שניהל שטראוס-קאהן בימיו בראש הקרן, עם עובדת של ארגון בינלאומי אחר בוושינגטון, ש"הושתקה" באמצעות תשלום שוחד לאותה אשה.

מנגד, דווקא מצרפת הגיעה בסוף השבוע בשורה מרגיעה לשטראוס-קאהן, עם הודעת פרקליטה של טריסטן דנון, העיתונאית שטענה כי הוא תקף אותה מינית לפני תשע שנים, כי היא החליטה לעת עתה שלא להגיש נגדו תלונה פלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully