וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימין דורשים לבדוק מחדש תיקי "תג מחיר"

19.5.2011 / 17:27

נוכח הגשת כתבי האישום נגד תושבי יפו החשודים כי תיכננו לפגוע במסגד, מתנחלים דורשים לחקור אירועי תג מחיר קודמים בטענה שהם "עלילות היזומות ע"י ערבים החפצים בפיצויים מהמדינה"

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, פנה היום (חמישי) אל השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', בבקשה שיורה לחקור מחדש אירועים שהוגדרו כ'תג מחיר', בהם האשמה נפלה על מתנחלים. פנייה זו היא על רקע הגשת כתבי האישום נגד שלושה תושבי יפו, החשודים כי תיכננו עם עו"ד גור פינקלשטיין לפגוע במסגד חסן בק ובשייח' המקומי.

במכתבו גולל מסיקה מספר אירועים שנטען לגביהם כי בוצעו בתגובה לפינויי מאחזים. לדבריו, בדיקה מעמיקה תגלה כי מדובר ב"עלילות של פלסטינים", המבקשים לזכות בפיצוי מהמדינה. "בשנתיים האחרונות אנו טוענים כי רוב המקרים המכונים בתקשורת תג מחיר הינם עלילות", כותב מסיקה, "מדובר במעשי פרובוקציה יזומים על ידי ערבים החפצים בפיצויים מהמדינה, או בפעולות של פעילי שמאל קיצוני המעוניינים להתסיס את השטח".

מסיקה טוען כי בדיקה מעמיקה תעלה כי רובם ככולם הם עלילות של ערבים ביהודה ושומרון, הרוצים לזכות בפיצויים לחינם ממדינת ישראל, או של ארגוני שמאל קיצוני המעוניינים לייצר פרובוקציות על מנת להתסיס את השטח.

"האירוע ביפו הוא חמור במיוחד. ברור לכל מה היה מתרחש בארץ ובעולם לו היו מצליחים שלושה ערבים לפוצץ מסגד במרכז הארץ ולייצר מצג שווא כי מדובר בתג מחיר של מתיישבים או פעילי ימין", ציין מסיקה. "אני מבקש כי תורה לקריאת חקירה יסודית על כל האירועים שפורסמו על ידי השמאל הקיצוני תחת הכותרת 'תג מחיר'. אני בטוח שרובם יתבררו כעלילה", סיכם מסיקה.

לפניות לכתב - joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully