וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודי קליפורניה מציגים: הפלאפל הגדול בעולם

26.7 ק"ג, פי 2 מהכדור שהחזיק עד כה בשיא, הספיקו בקלות לכדור שהוכן בפסטיבל אוכל יהודי בסנטה קלריטה כדי להיכנס לספר השיאים של גינס. אבל מה כל זה שווה אם אי אפשר לאכול אותו?

מה גדול יותר מכדורגל, שוקל כמו שלושה כדורי באולינג, מפוצץ בקלוריות ונחשב למאכל הלאומי של ישראל למרות שמקורו ממצרים? זהו כמובן כדור הפלאפל הגדול בעולם, שהוצג לאוויר העולם השבוע בפסטיבל אוכל ותרבות יהודיים שאירגנה הקהילה היהודית בסנטה קלריטה שבקליפורניה.

לפי הדיווח בעיתון "לוס אנג'לס דיילי ניוז", כמה כדורי פלאפל ענקיים הוכנו עבור הפסטיבל, במטרה לשבור את שיא גינס. "יש לנו זוכה", הכריז לבסוף השף דון ווקר, לאחר שמדד את הכדור המנצח, אותו הכין לפי הדיווח: 26.7 קילוגרמים משקלו, 32 סנטימטרים קוטרו ו-1.16 מטרים היקפו. "יש לנו את הגדול ביותר בעולם. לא ייאמן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכדור המנצח, ועוד אחד מהמועמדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד לאחר התחרות הוגש כדור הפלא כמועמד לספר השיאים של גינס, ואתמול הוא כבר זכה לאישור - שכן משקלו יותר מכפול מכדור הפלאפל שהחזיק עד עתה בתואר, שהוכן בשנה שעברה על ידי שף ישראלי בניו יורק.

נשאלה רק שאלה אחת - זה טעים? ובכן, על השאלה הזו אי אפשר לענות בינתיים, שכן תקנות הבריאות מנעו ממארגני הפסטיבל לאפשר למבקרים לטעום אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלא לראותו בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully