וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני מפוטר: דונלד טראמפ לא יתמודד על הנשיאות

אחרי שהתגושש ללא רחמים מול הנשיא אובמה, הודיע המיליארדר דונלד טראמפ במפתיע כי אין בכוונתו להתמודד על נשיאות ארה"ב ב-2012. "אם הייתי מתמודד, הייתי זוכה"

איש העסקים דונלד טראמפ הודיע הערב (שני) כי אין בכוונתו להתמודד על נשיאות ארצות הברית בשנת 2012. בהצהרה שפרסם ברשת NBC, ציין המיליארדר כי מדובר בהחלטה שהתקבלה לאחר התלבטות קשה. טראמפ הוסיף כי הוא בטוח שאם היה בוחר להתמודד בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית הוא היה "מנצח בוודאות" ולאחר מכן היה "זוכה בבחירות הכלליות". טראמפ לא הסביר בהצהרה שפרסם מדוע החליט לסגת מכוונתו להתמודד לנשיאות. טראמפ מצטרף למושל ארקנסו לשעבר מייק האקבי, שהודיע אף הוא בתחילת השבוע כי לא יתמודד בפריימריז.

בחודשים האחרונים התגלע עימות תקשורתי עמוק בין איל הנדל"ן לנשיא ארצות הברית ברק אובמה. עוד לפני שהצטרף רשמית לרשימת המתמודדים, השתלח טראמפ בנשיא אובמה וטען כי למיטב ידיעתו, הנשיא היה "תלמיד גרוע, שלא הגיעו לו להתקבל לאוניברסיטאות "ליגת הקיסוס", בהן למד.

"שמעתי שאובמה היה תלמיד גרוע", אמר טראמפ לפני שלושה שבועות בראיון לסוכנות הידיעות AP. "איך יכול להיות שתלמיד כה גרוע מתקבל לאוניברסיטה כמו קולומביה, ובהמשך להרווארד? אני חושב על זה, אני רוצה לבחון את הדברים. תנו לי לראות את נתוניו האקדמיים". יש לציין כי טראמפ לא סיפק בראיון כל הוכחה לטענותיו לגבי הישגיו.

אובמה מצדו לא נותר חייב והשיב לטראמפ כגמולו במהלך ארוחת הערב השנתית המסורתית לכתבי הבית הלבן, שהתקיימה בתחילת החודש. ימים ספורים לאחר שהציג את תעודת הליבה שלו בפומבי כדי להפריך את הטענות (שטראמפ ליבה) לפיהן לא נולד בארצות הברית, החל אובמה את נאומו בפני הכתבים בהצגת מה שכינה "סרט הלידה שלי" – קליפ מתוך הסרט המצויר של דיסני "מלך האריות", שבו נראית לידתו של האריה סימבה ביבשת אפריקה.

אובמה פנה אז בנאומו לטראמפ, שישב בקהל בפנים חמוצות, והודה לו על כך שהצליח לגרום לו להציג את תעודת הלידה שלו. "עכשיו הוא יכול להתרכז בעניינים חשובים יותר", אמר הנשיא ואף הפליג במתן דוגמאות: "האם זייפנו את הנחיתה על הירח? מה באמת קרה ברוזוול (העיירה בה נפוצו שמועות על נחיתת חייזרים)? ההתרסקות לכאורה של עב"מים בניו-מקסיקו ומותם של הראפרים ביגי וטופאק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully