וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, סמים וטרור: קלטות פורנו נמצאו אצל בן לאדן

מקורות בפנטגון מסרו כי במתחם המגורים של מנהיג אל קאעדה אותרו קלטות וידאו שהכילו חומר פורנוגרפי. לא ברור האם הן היו שייכות לאוסמה בן לאדן עצמו או לאנשיו

כנראה שהג'יהאד הוא לא הדבר היחיד שהעסיק את מחשבותיו של מנהיג אל קאעדה: במתחם מגוריו של אוסמה בן לאדן בפקיסטן נמצאו, בין היתר, קלטות המכילות תכנים פורנוגרפיים. כך מסרו הלילה (שבת) מקורות בפנגטון. טרם התברר אם הקלטות היו שייכות לבן לאדן עצמו, שחוסל על ידי צוותי קומנדו של צבא ארצות הברית לפני כשבועיים, או לאחד מהגברים האחרים שהתגוררו עמו במתחם.

לדברי המקורות, בין חפציו של בן לאדן במתחם המגורים הסמוך לעיר אבוטאבד, נמצאו קלטות וידאו רבות שהכילו את החומר הפורנוגרפי. על פי דיווחים נוספים, מתחם המגורים היה מנותק מרשת האינטרנט וכן מרשתות תקשורת נוספות, ולא ברור כיצד השיגו דיירי המתחם את החומר.

קלטות וידאו אחרות שהוחרמו מהמתחם ופורסמו על ידי הממשל האמריקאי, הראו את בן לאדן צופה בידיעות חדשותיות אודותיו, דבר המצביע על כך שהמתחם היה מצויד במכשירי הקלטה ושידור.

בחומרים נוספים שנאספו מהמתחם נמצאו גם כוננים דיגיטליים שגורמים אמריקאים מאמינים כי שימשו להעברת מסרים אלקטרונים ממנהיג אל קאעדה לעולם שבחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully