וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: לקוח של רשת הנערים שסורסרו - חולה איידס

איילה חננאל

11.5.2011 / 10:18

אחד מהחשודים כי קיים יחסי מין בתשלום עם קטינים, הודה בחקירתו כי הוא חולה איידס. כעת מחפשים המשטרה ומשרד הבריאות את הנערים איתם קיים יחסים, על מנת לזמנם לבדיקה בריאותית

לקוח של רשת החשודים בסרסור נערים אשר חשוד כי קיים עם נערים יחסי מין תמורת תשלום שנעצר שלשום (שני) הודה בחקירתו כי הוא חולה איידס. החשוד, בן 43 תושב בית שאן. בית המשפט האריך את מעצרו בתשעה ימים, כאשר בעקבות הודאתו כי הוא חולה באיידס נוספה לבקשת הארכת המעצר, בנוסף לעבירות המין שבוצעו נגד הנערים, גם עבירה של הפצת מחלה מסוכנת. מהמשטרה וממשרד הבריאות נמסר כי הם מנסים לאתר כעת את שאר הנערים שעל פי החשד קיימו אתו יחסי מין, ולזמן אותם לבדיקות רפואיות. לדברי המשטרה, החשוד היה לקוח קבוע של הרשת וככל הנראה הוא קיים יחסי מין עם עשרות נערים. עוד מעריכים במשטרה כי החשוד היה מודע לגילם הצעיר של הנערים.

ביום חמישי לפני כשבועיים, נעצרו שני צעירים תושבי תל אביב כבני 20, אביב דנון ויוגב דרעי, בחשד להדחת קטינים לזנות, סרסרות ואונס. על פי החשד, השניים נהגו להכיר נערים בני 12-16, באמצעות האינטרנט, התחברו איתם והצליחו לרכוש את אמונם בקלות ובמהירות. בשלב מסוים החלו השניים לקיים עם הנערים יחסי מין בהסכמתם המלאה, אך עם זאת הם מואשמים באונס, מפאת גילם הצעיר של הנערים.

על פי החשד, עשרות נערים, החל מגיל 12, סורסרו על ידי החשודים ונפלו קרבן למעשיהם ועשרות לקוחות השתמשו בשירותיהם. "מדובר בגברים מבוגרים, חלקם הגדול בעלי משפחות, שרובם ידעו כי מדובר בקטינים ורק חלק קטן מהם לא היה מודע לגילם", אמרו במרחב יפתח, שם ציינו כי חלק מהלקוחות אף אותרו ונחקרו. במהלך החקירה אף נחשף, כי בחלק מהמקרים הנערים סרבו לשתף פעולה עם החשודים, ואלה איימו עליהם כי הם יפיצו דרך רשתות חברתיות את זהותם המינית ודבר עיסוקם בזנות. "מדובר בנערים שחלק גדול מהם עדיין בארון", אמרו במשטרה, "הרבה מההורים של הנערים שאיתרנו היו בהלם, מה שממחיש כמה אותם נערים פוחדים להתלונן נגד החשודים שסרסרו בהם ואנסו אותם. אנו חושדים כי נערים רבים נוספים נפלו קרבן למעשי החשודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully