וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אידסון דורש 1.3 מיליון דולר

3.5.2011 / 15:56

ההנהלה תיפגש בברצלונה עם סוכנו של אידסון, מוכנה לשלם 800 אלף דולר לשנה. פארגו דורש 1.2 מיליון דולר, גם איתו הפער גדול

למרות התקופה הלחוצה של מכבי תל אביב לקראת הפיינל פור, ראשי הקבוצה ממשיכים בהכנותיהם לעונה הבאה ומגבירים את המאמצים להאריך את חוזהו של צ'אק אידסון. לוואלה! ספורט נודע כי קברינטי מכבי תל אביב ייפגשו בברצלונה עם סוכנו האמריקאי של השחקן במטרה לנסות לסכם עמו לשנתיים נוספות.

מדובר במשימה לא קלה, כי אם לפני מספר שבועות סברו במכבי כי יצליחו להגיע עם השחקן לסיכום, הרי שכרגע יש פערים משמעותיים בין הצדדים. אידסון דורש שכר של 1.3 מיליון דולר לעונה, בעוד מכבי מציעה לשחקן כ-800 אלף דולר נטו לעונה.

לאידסון מספר הצעות מספרד ומרוסיה, וכפי שפורסם כבר לפני חודשיים בוואלה! ספורט, גם פנרבחצ'ה/אולקר הטורקית מחזרת אחרי השחקן.

פארגו דורש 1.2 מיליון דולר

אלו לא הקשיים היחידים בהם נתקלת מכבי תל אביב. למרות המשא ומתן הממושך, כרגע גם עם ג'רמי פארגו קיימים פערים משמעותיים. פארגו דורש 1.2 מיליון דולר נטו, בעוד מכבי לא תהיה מוכנה לשלם לו מעבר לכ-750 אלף דולר נטו.

פארגו מבוקש על ידי מספר קבוצות ביוון, בספרד וברוסיה, שמוכנות לשלם בעדו סכומים גבוהים. במקביל השחקן עצמו הצהיר לא אחת בפני מקורביו שהוא רוצה לנסות את אופציית ה-NBA.

ראשי מכבי תל אביב יעבירו תשובה סופית לגבי הצטרפותם לליגה האדריאטית רק בעוד כשבוע וחצי, אולם לאחר הישיבה שקיימו ביום חמישי מסתמן כי הקבוצה תעביר לראשי הליגה תשובה חיובית ותצטרף אליה בעונה הבאה.

אם כך, מכבי צפויה לשחק בעונה הבאה בשלוש מסגרות: הליגה האדריאטית, הליגה הישראלית והיורוליג. לכן בכוונת מכבי לעבות את הסגל ולהוסיף שחקנים - ייתכן ששחקני נוער - בכדי שישחקו בסגל לפחות כ-14 שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully