וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופץ מהבמה, מחלק שו?טים: כוכב החתונה, הארי

אחרי החתונה המלכותית, מלאו צהובוני בריטניה במעלליו של הנסיך הג'ינג'י, אחיו הצעיר של החתן, שבין היתר לא היה יכול להתאפק והתחיל עם הכוכבת השנייה של האירוע - אחות הכלה, פיפה

יומיים אחרי החתונה המלכותית, המשיכו היום (ראשון) צהובוני בריטניה להתחרות ביניהם בחשיפת פרטים עסיסיים מההתרחשויות בארמון המלוכה בסוף השבוע החגיגי - ושוב ושוב, חזרו הכותרות לעסוק בדמות צבעונית ושובבה אחת, שכפי הנראה האפילה על כולם: הנסיך הארי, אחיו הצעיר של החתן, הנסיך וויליאם, שירש את מקומו בתפקיד הרווק המבוקש בממלכה.

החתונה המלכותית: הנסיך הארי, 29 באפריל 2011. רויטרס
מריץ דחקות עם הדור הצעיר. הנסיך הארי ביום החתונה/רויטרס

עמודים שלמים מולאו היום בתיאורי מעלליו של הג'ינג'י חובב השערוריות בן ה-26. כך למשל תיאר אחד ממקורות הצהובון "ניוז אוף דה וורלד" את ההתרחשויות במסיבה שנערכה ביום שישי אל תוך הלילה, בהשתתפות חבריהם הקרובים של הזוג הצעיר: "ארמון באקינגהם מעולם לא ראה דבר כזה. זה נראה יותר כמו מועדון לילה מאשר מעונה של המלכה. הארי היה בעצם המארח שהנחה את הערב. הוא התנהג כמו כוכב רוק, וידא כל הזמן שלכל הבחורות יש קוקטייל ביד וכל הבחורים מקבלים 'שוטים' של סמבוקה".

"הוא גם התחיל להיות די מבושם בעצמו", המשיך המקור. "הוא מאוד אוהב לחגוג, וכך היה גם הפעם. הוא אפילו קפץ מהבמה ורקד על אדן החלון. בשלב מסויים הוא מצא עצמו רכוב על כתפי אחד מחבריו, בחזה חשוף". בהמשך ביקש מהתקליטן להקדיש לאחיו את השיר "Sex on Fire" של להקת קינגז אוף ליאון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"נאום נהדר, וכל כך הארי"

אורח אחר במסיבה התפעל מהנאום שנשא הארי לכבוד אחיו: "הוא היה כל כך מצחיק. הוא כל הזמן קרא לאחיו dude, ואת בני הזוג כינה the dude and the duchess (הגברבר והדוכסית). כולנו נפלנו מצחוק. עוד הוא אמר שאחיו הוא בסך הכל 'בחור טוב', אם כי לא יפה כמוהו - חוץ מהשיער הג'ינגי'. אבל הכל היה ברוח טובה, וגם וויליאם צחק".

אבל לא רק צחוקים היום בנאום. "הארי אמר שהוא מת על כך שיש לו 'אחות' עכשיו, ושהוא וקייט הפכו מאוד קרובים", סיפר עוד אורח. "הוא אמר גם שאם אמא שלהם הייתה בחיים היא הייתה כל כך גאה בשניהם. זה היה נאום נהדר, וכל כך הארי. זה היה מסוג ההשתעשעות הכה מחוברת למציאות שמאפיינת את שניהם".

אבל קייט, ככל הנראה, לא הייתה "האחות החדשה" היחידה שעניינה את הארי באותו היום. לפי דיווחים נוספים, גם אחותה של קייט, פיפה - שלטענת רבים גנבה ממנה את ההצגה בזכות הופעתה המצודדת ואף זכתה עד מהרה לכינוי "Her Royal Hotness" - לכדה את תשומת לבו, ובטקס החתונה עצמו הוא לא התאפק, רכן לעברה ואמר לה: "את נראית באמת מאוד יפה היום, ברצינות".

אז האם תזכה בריטניה לזוג מלכותי נוסף מאותן שתי משפחות? צריך לזכור שהן הארי והן פיפה הם בסטטוס "תפוסים" כרגע, אבל לבריטים מותר לקוות...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully