וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בלוס אנג'לס: שוטרים במדים בסרט פורנו

בעודם בתפקיד, הצטלמו שני השוטרים לסרטון שפורסם באתר פופולרי. מפקדיהם ידעו, ולא עשו דבר. רק לאחר חשיפת הפרשה ברשת NBC, החלו נגדם הליכים משמעתיים בגין "התנהגות בלתי הולמת"

בלוז לכחולי המדים: התחנה המקומית של רשת NBC בלוס אנג'לס עוררה אתמול (שבת) מבוכה רבה במשטרת העיר, הלא היא ה-LAPD הידועה, כשחשפה כי שניים משוטריה נטלו חלק פעיל בסרט פורנוגרפי - בעודם בתפקיד, ובמדים.

בעקבות פרסום הכתבה, ננקטים כעת הליכים משמעתיים נגד שני השוטרים, הודות לעבודתו המסורה של כתב הרשת ג'ואל גרובר, שבמשך רוב הכתבה (המשעשעת למדי) מתרוצץ אחרי בכירי משטרת לוס אנג'לס בניסיון כושל לשכנע אותם לצפות בסרט, ובהמשך רודף אחרי אחד השוטרים בניסיון לחלץ ממנו תגובה - שמסתכמת ב"אין לי מושג על מה אתה מדבר".

אז מה בעצם עושים השוטרים בסרט? למקרה שתהיתם, זה תואר בכתבה כך: "הסרטון, שניתן לצפות בו באתר פורנו פופולרי למנויים, מתעד את עלילותיה של כוכבת פורנו, הפונה למגוון בעלי מקצוע בסביבת עבודתם, ומשכנעת אותם לבצע מגוון פעולות מיניות יחד עמה. בסצינה אחת, היא קופצת אל בין זרועותיו של שוטר במדים, שמגיב ב'פליקים' לישבנה וחופן את שדיה החשופים. שוטר אחד מקבל ממנה הלקאה על ישבנו, ואחר כך מכניס אותה למכוניתו, שם היא מבצעת בעצמה שורה של מעשים מגונים". ודי לחכימא ברמיזא.

פניהם של שני השוטרים מטושטשים בסרטון, אולם לטענת הכתב, במשטרה ידעו היטב על זהותם, ודו"ח על מעלליהם אף הוגש לפיקוד הבכיר כבר לפני חודש - אך לא ננקטו נגדם שום צעדים. רק בעקבות שידור הכתבה נפתחו הליכים נגדם, לאחר שמפקד המשטרה הודה בחצי פה כי "מדובר בהתנהגות בלתי הולמת, לדעתי האישית וגם לפי החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully