וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום שאחרי החתונה : "לונדון באופוריה"

הלית קולט, לונדון

30.4.2011 / 8:10

מיוחד לוואלה!: אלפים מילאו את הברים והפארקים בבירה הבריטית בכדי לחגוג את החתונה המלכותית יחד עם בני הזוג המאושרים. כמיטב המסורת, הבירה נשפכה כמו מים וכולם הצטרפו למסיבה

מערכת וואלה!

(צילום: נואל היינס, עריכה: רן צימט)

הטקס בכנסיית ווסטמינסטר בלונדון הסתיים, הנסיך וויליאם ובחירת לבו קייט מידלטון נישאו ברוב הדר ואלפי הבריטים ניצלו את יום החופש בכדי להביע את השמחה הבריטית המפורסמת ברחבי הבירה. כיאה לתרבות הבריטית, אלפי חוגגים הגיעו לפארקים ולברים בכדי לשתות אלכוהול ולשמוח ביום חגה של המשפחה המלכותית.

"זו החגיגה הגדולה של היום ויש בעיר תחושה של אופוריה. זה נבנה במשך שבוע שלם והיום כולנו הצטרפנו למסיבה", אמר אחד החוגגים בהייד פארק המפורסם. מחופשים בתלבושות שושלת המלוכה הבריטית הגיעו החוגגים לפארק, רקדו, שרו ובילו יום של חגיגה לאומית במקום. אפילו הניצבים הבריטים הקרירים בדרך כלל הצטרפו לחגיגה.

לאחר סדרה של מזמורים, תם אתמול הטקס ב-14:00, ובעקבותיו יצאו בני הזוג למסע של תשע כרכרות מהכנסייה אל ארמון באקינגהם, לקול צהלותיהם של רבבות מעריצי בית המלוכה שנאספו לאורך המסלול. כעבור שעה הופיעו השניים על המרפסת בפני קהל ההמונים, לנשיקה המסורתית. במשך דקות ארוכות עמדו ונופפו לקהל, ולבסוף התנשקו - נשיקה חפוזה וחסרת רגש, לאכזבת הקהל. דקה לאחר מכן באה נשיקה נוספת, מעט יותר ארוכה (לא יותר משתי שניות), אך גם היא נעדרת תשוקה.

הגשם לא הרתיע גם את האלפים (בין 3,000 ל-5,000, לפי הערכת ה-BBC) שלנו אתמול בלילה בשקי שינה על המדרכות בווסטמינסטר (חלקם נמצאים שם כבר כמה ימים), כדי לתפוס את המקומות הטובים ביותר. החל מהשעה 12:00 בצהריים, אז מתיר החוק למכור אלכוהול, התמלאו באחת גם אלפי הפאבים בעיר בהמונים שנצמדו למסכי הטלוויזיה, כוס בירה צוננת בידם. עוד מיליונים, ברחבי בריטניה, משתתפים במסיבות רחוב - מנהג מסורתי בימי שמחה שכאלה. כ-5,500 מסיבות כאלו נערכו ברחבי הממלכה, בהן אחת ברחוב דאונינג בלונדון, מחוץ למעונו של ראש הממשלה דייוויד קמרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully