וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו בקלאסה: צפו בהפתעת האח הארי לזוג המלכותי

בין חגיגה לחגיגה תוכנן לוויליאם וקייט זמן מנוחה והתייחדות. הנסיך הארי אירגן להם הפתעה: את הדרך לשנת הצהריים הם עשו במכונית אסטון מרטין, מקושטת ועם הלוחית: JU5T WED

על פי לוח הזמנים המתוכנן, לדוכסים מקיימברידג', הלא הם הנסיך וויליאם ורעייתו קייט, תוכנן זמן התייחדות ומנוחה, בין קבלת הפנים החגיגית של המלכה אליזבת' השנייה, לבין ארוחת הערב של אביו של החתן, הנסיך צ'רלס. אחיו של וויליאם, הנסיך הארי, תכנן לזוג הפתעה: את הדרך הקצרה שבין ארמון בקינגהאם לבית קלרנס, עשו השניים לא בכרכרה או בלימוזינה – אלא דווקא במכונית אסטון מרטין לאספנים, מעוטרת בקישוטים לכבוד החתונה, ועליה לוחית הרישוי הססגונית "JU5T WED" ("רק נישאו" בתרגום חופשי). המכונית אגב, שייכת לאבא צ'רלס.

לא רק הארי תיכנן הפתעה. גם אחיו לנשק של וויליאם, אנשי יחידת החילוץ וההצלה של חיל האוויר של הוד מלכותה, הצטרפו לחגיגה. במהלך הנסיעה הקצרה חלף בשמי לונדון מסוק חילוץ צהוב - מהסוג שמטיס וויליאם עצמו במסגרת שירותו הצבאי.

יומם הארוך של הזוג המלכותי טרם הגיע לסיומו. אחרי טקס נישואין ארוך בכנסיית ווסמינסטר, קבלת פנים חגיגית בארמון בחסות המלכה, נערכה כמובן ארוחת ערב, חגיגית לא פחות – ולאחריה מסיבה לילית בהנחיית השושבין הארי. על מנת לאפשר לחוגגים להתפרע כאוות נפשם – המלכה עצמה לא נוכחת בחגיגות הערב. היא ובעלה, הנסיך פיליפ, עזבו את לונדון למה שהוגדר כ"סוף שבוע מבודד".

עדכון ראשון: 23:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully