וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לאבו מאזן: "הסכם עם חמאס - שגיאה פטאלית"

נשיא המדינה הזהיר את יו"ר הרשות הפלסטינית מההשלכות של האיחוד המתרקם בין פתח לחמאס. "הליכה יד ביד עם ארגון טרור תוביל לחזרה אחורה ותמנע הקמת מדינה פלסטינית"

נשיא המדינה שמעון פרס הצטרף לקולות שנשמעו בישראל נגד הסכם הפיוס המתגבש בין הפלגים הפלסטיניים פתח וחמאס. במסגרת ראיונות שהעניק לתקשורת בינלאומית, קרא היום (חמישי) הנשיא ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן למנוע את האיחוד עם חמאס.

בקריאתו האישית לאבו מאזן אותו הוא מעריך כ"מנהיג פרודוקטיבי הרוצה בשלום", אמר פרס כי "אני קורא להנהגה הפלסטינית: התאחדו למען השלום ואל תעשו פסאדה של אחדות שלא תאפשר לכם לנוע לשום כיוון. הברירה היא בפני כולנו ואסור לפספס את ההזדמנות שנוצרה לשלום לטובת התנגשות בלתי פוסקת. הליכה יד ביד עם ארגון טרור תוביל לחזרה אחורה ותמנע הקמת מדינה פלסטינית. זו שגיאה פטאלית הפוגעת באינטרס הפלסטיני להקמת מדינה פלסטינית עצמאית שחיה ברווחה כלכלית, בשגשוג וביציבות לצד ישראל".

"חמאס - ארגון רצחני לכל דבר"

פרס הוסיף כי "אנחנו היינו רוצים לראות את העם הפלסטיני מתאחד, אך למען השלום. מה שקרה אתמול הוא מסע המוביל לאי הסכמה ברורה: כלומר שיהיו שני מחנות לפלסטינים – אחד הקורא לשלום והשני הקורא להשמדת ישראל".

הנשיא אף התייחס בחומרה לעובדה שמדובר בהסכם בין פתח לחמאס "המהווה ארגון טרור רצחני לכל דבר". לדבריו, "חמאס לא משנה את הצ'ארטר שלו, לא מפסיק להיות ארגון טרוריסטי, משרת את אירן ומבריח נשק. המהלך כפי שהוא זו שגיאה פטאלית. חתימה על הסכם שיוביל לבחירות בעוד כשנה עלולות לגרום לכך שארגון טרור ישלוט בעזה וביהודה ושומרון ומדיניות חמאס תנצח. המשמעות היא המשך ירי טילים, המשך הרג חפים מפשע והמשך התערבות אירנית התומכת ומממנת את הטרור באזורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully