וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפוקוס עליה: האם קייט תהיה דיאנה השנייה?

כמו חמותה שסיימה את חייה בצורה טראגית, גם את קייט מידלטון המצלמות אוהבות. אך האם היא תצליח להתעלות על הדמות הפופולרית בתולדות בית המלוכה הבריטי? השאלה מתבקשת, הדעות חלוקות

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

שתיהן יפות, שתיהן זוהרות ושתיהן אפילו ענדו את אותה טבעת - אך האם קייט מידלטון, שתינשא מחרתיים (שישי) לנסיך וויליאם, באמת מסוגלת להיכנס לנעליה הגדולות של אמו, הנסיכה דיאנה, שנחשבת לבת המשפחה הפופולרית ביותר בהיסטוריה של בית המלוכה הבריטי? על השאלה הזו בדיוק מנסים כלי התקשורת בממלכה להשיב מאז הוכרזו האירוסין של הזוג הצעיר - והדעות חלוקות.

מצד אחד, אין ספק שכמו חמותה המנוחה, גם את קייט הצעירה המצלמה בהחלט אוהבת. אך לדברי חלק מהעיתונאים, כאן מסתיים הדמיון, במיוחד לאור ההנחה שהנסיך וויליאם הוא ממש לא אביו האפרורי צ'רלס. דיאנה הייתה רק בת 19 כשהתארסה לצ'רלס, ולמרות שיחסיה עם משפחת המלוכה התערערו בעקבות גירושיהם המתוקשרים, הציבור בבריטניה התייצב כאחד לצדה. אחת הסיבות לאהדה הרבה כלפי הנסיכה הייתה האומץ הרב שגילתה בטיפול גם בנושאים קשים ופחות פופולריים - וספק אם כך יהיה במקרה של קייט.

"אני לא חושבת שאפשר יהיה אי פעם להשוות מישהי לדיאנה", אמרה לרויטרס בריטית שביקרה השבוע בארמון באקינגהם. מבקרת אחרת טענה: "הן לא בנות השוואה, לעולם לא יהיו דומות, אבל אני חושבת שקייט כן תהיה מתחרה רצינית לדיאנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully