וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל תיפגש עם אבו מאזן: תתנגד לעצמאות פלסטינית

על פי העיתון הגרמני דר שפיגל תביע קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בפגישתה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בחודש הבא את התנגדותה להכרזת עצמאות פלסטינית בספטמבר. צרפת שוקלת לתמוך

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ייפגש בחודש הבא עם קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בברלין, כך הודיעה אמש (שישי) הממשלה הגרמנית. לפי העיתון דר שפיגל תסביר מרקל לאבו מאזן בפגישה מדוע אינה תומכת בתכנית הפלסטינים להכריז על מדינה עצמאית בספטמבר.

בניגוד לעמדתה המסתמנת של מרקל, אמר אמש שגריר צרפת באו"ם, ג'ראר ארו, כי "צרפת ומדינות נוספות באירופה שוקלות להכיר במדינה פלסטינית". סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי ארו אמר את הדברים בכינוס מועצת הביטחון בנושא המצב במזרח התיכון.

ביום שלישי דיווח העיתון האמריקאי "לוס אנג'לס טיימס" כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יתעכב בהצהרותיו המדיניות – עשויים נציגי ארצות הברית, רוסיה, האיחוד האירופי והאו"ם לתמוך ביוזמה הפלסטינית החד-צדדית לעצמאות מדינית בגבולות 1967. הדיווח, המתבסס עלל דיפלומטים אירופיים ואמריקאים בישראל, הזכיר כי נתניהו זכה באחרונה למעט מרחב תמרון, כשהקוורטט דחה את כינוסו בברלין בשבוע שעבר, בו היה אמור הנושא הישראלי-פלסטיני לעלות.

עדכון ראשון: 21:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully