וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הישראלי שנרצח בברזיל: "אהבת חיי אבדה"

שגיב סימונה היה אמור להגיע לארץ בשבוע הבא, לביקור מולדת מביתו שבברזיל. בסופו של דבר תגיע רק אשתו - כדי להשתתף בהלווייתו, אחרי שנרצח בידי מתנקשים בעיר מגוריו, פורטלזה

"אני לא יודעת מה לומר. איבדתי את אהבת חיי, חברי הטוב ביותר וידיד הנפש שלי". כך כתבה היום (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלה פאצ'י סימונה, אשתו הברזילאית של שגיב סימונה, איש עסקים ישראלי שנרצח אתמול ביריות בידי מתנקשים בברזיל. "באתי לכאן (פייסבוק), כי כאן הוא נהג לבלות עם חבריו מכל העולם", הוסיפה. סימונה צפויה להגיע לישראל כדי להשתתף בהלוויית בעלה, שתיערך ביום רביעי בשבוע הבא - אותו מועד בו היו בני הזוג אמורים ממילא להגיע לביקור בישראל יחד עם שלושת ילדיהם. הסיבות לרציחתו הן בשלב זה עדיין תעלומה.

במשך היממה האחרונה התמלאו עמודי הפייסבוק של פאצ'י סימונה ושל שגיב עצמו בהודעות תנחומים מהמשפחה והחברים בברזיל, בישראל ובכל העולם - בפורטוגזית, באנגלית ובעברית. "אין מילים לתאר את האובדן, שיברך האל את נשמתך", כתב אחד החברים. "הוא היה כזה אדם נהדר וחבר טוב לכל כך הרבה אנשים", כתב אחר. "תודה לכולם, אתם עוזרים להתמודד", השיבה האלמנה, ואחת החברות בישראל כתבה לה בחזרה: "מחכים לך כולם כאן, מחבקים ואוהבים".

לפי דיווחי כלי התקשורת בברזיל, סימונה נורה חמש פעמים על ידי מתנקשים ברכב חולף, בסגנון "הוצאה להורג", בזמן שישב במכוניתו והמתין להתחלפות רמזור בעיר פורטלזה שבצפון מזרח המדינה, בה התגורר בשנתיים האחרונות ועסק בסחר במכוניות. המשטרה המקומית פתחה בחקירה, והחלה לתחקר עדי ראייה ומכרים של הנרצח. "הוא היה איש שקט", סיפר אחד מחבריו שהתראיין לעיתון המקומי "ז'ורנל דה הוז'ה". "לא היו לו בעיות עם אף אחד. אני לא מבין מה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully