וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה בפייסבוק: בזכותי צוקרברג עם עניבה

על רקע סקרים לא מעודדים, התארח הנשיא, שזה עתה פתח את מסע הבחירות שלו, במטה הרשת החברתית, והשיב לשאלות הגולשים. באופן נדיר, ויתר מארחו הצעיר על הסווטשרט הנצחי

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: יותם בן-דוד)

לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, יש כרגע על הראש, בין היתר, משבר אשראי חמור, כלכלה במתון, תהליך שלום כושל במזרח התיכון ומלחמות באפגניסטן, בעירק ובלוב - ואם לא די בכך, סקרים שפורסמו השבוע מגלים כי הפערים בינו לבין מתחריו הרפובליקנים הולכים ומצטמצמים לקראת הבחירות בשנה הבאה (לפי סקר אחד, מול מושל מסצ'וסטס מיטט רומני כבר מוביל אובמה בפער זעום של 46% מול 45% בלבד). אבל הישג אחד, מרשים למדי, הוא יכול לרשום לעצמו: הוא הצליח להלביש את מארק צוקרברג.

ברק אובמה מתארח בפייסבוק לצ'ט יחד עם מארק זאקרברג, 20 באפריל 2011. רויטרס
"אני לגמרי 'קול' עם זה", אמר צוקרברג. "אני יודע", השיב אובמה/רויטרס

"קוראים לי ברק אובמה, ואני האיש שהצליח לגרום למארק ללבוש ז'קט ועניבה", הציג עצמו הנשיא בפני הקהל במטה פייסבוק בפאלו אלטו שבקליפורניה, לשם הגיע הלילה (חמישי) כדי להשתתף, יחד עם מייסד הרשת החברתית, בצ'אט עם גולשים. זה היה אחד האירועים הראשונים בקמפיין לבחירתו מחדש לנשיא ב-2012, שהוכרז רשמית בתחילת החודש. ההערה התקבלה בפרץ צחוק בקרב הקהל, ואובמה הוסיף: "אני מאוד גאה בכך".

צוקרברג בן ה-26 אכן החליף באופן נדיר את סווטשרט הקפוצ'ון הנצחי שלו בז'קט ועניבה לכבוד האירוע הנדיר - אם כי על הג'ינס ונעלי ההתעמלות הוא לא ויתר, ואת הכפתור העליון בחולצה הותיר פתוח.

ברק אובמה מתארח בפייסבוק לצ'ט יחד עם מארק זאקרברג, 20 באפריל 2011. רויטרס
כשברק פגש את מארק/רויטרס

לאחר הפתיחה המשועשעת פנה אובמה להשיב לשאלות הגולשים, שכמקובל בימי טרום-בחירות, התמקדו בכלכלה. בין היתר, הציג את חוק ביטוח הבריאות ואת הצלחתו בהוספת שתי שופטות נשים לבית המשפט העליון ופרש את חזונו לכיסוי הגירעון הלאומי העצום, הכולל בין היתר הטלת מסים נוספים על אמריקאים עשירים - ובהם גם צוקרברג ואובמה עצמו. "אני לגמרי 'קול' עם זה", אמר צוקרברג. "אני יודע", השיב אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully