וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל נדרס למוות ע"י טרקטור בו נהג בנו בשפלה

גבר בן 45 נהרג לאחר שטרקטור בו נהג בנו הידרדר לאחור ומחץ אותו באתר בנייה בבאר יעקב. "האב סבל מפגיעות מרובות ונותר קבור מתחת לטרקטור", סיפר פרמדיק מד"א

טרגדיה באתר בנייה בבאר יעקב: פועל בנייה בן 45 נהרג בצהריים (רביעי), לאחר שנמחץ למוות על ידי טרקטור בו נהג בנו באתר להקמת גשר תחתי לרכבים מתחת לפסי ברזל. ככל הנראה, נהג הטרקטור איבד שליטה על הרכב שנסע בעלייה, הידרדר לאחור - ופגע באביו שעבד עמו באתר. צוות מגן דוד אדום שהגיע לאתר נאלץ לקבוע את מותו של האב, בעוד שהבן לא נפגע בתאונה. הנהג נחקר בשעה זו במשטרת רמלה, אולם להערכת המשטרה, ככל הנראה מדובר בתאונת עבודה והוא ישוחרר בתום חקירתו.

אופיר פרנסקי, פרמדיק מד"א, סיפר כי "האב סבל מפגיעות מרובות בכל הגוף, וחלקו נותר קבור מתחת לטרקטור. לא היה לנו מה לעשות". ינקי פיטרמן, מתנדב זק"א שפלה, הוסיף כי "מדובר באירוע קשה מאוד, בן שהרג את אביו בעיצומו של החג". פיטרמן סיפר עוד כי צוות זק"א שפלה הגיע לזירת המקום, וכי כעת מטפלים בגופת האב.

לפני שבועות ספורים אירע ביבנה אירוע בעל מאפיינים דומים להחריד: הולך רגל בן 55 נהרג מפגיעת טרקטור שנסע לאחור, גם במקרה זה באתר בניית תחנת הרכבת בעיר. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully