וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן הבטיח לבכרי: "אזרז חקירת רצח מר"

שני גורקביץ'

16.4.2011 / 22:43

יוזמה של אנשי תיאטרון ורוח הביאה לפגישה עם יו"ר הרשות הפלסטינית. מוחמד בכרי, שנכח בפגישה: "היה מחמם לב, אבו מאזן הבטיח לזרז החקירה ולהגן על אנשי 'תיאטרון החופש'"

אנשי תיאטרון ערבים-ישראליים ופלסטינים פגשו היום (שבת) ברמאללה את יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בעקבות הרצח של ג'וליאנו מר-חמיס ודרישתם לחקירה אינטנסיבית של המקרה. מוחמד בכרי, מיוזמי הפגישה, סיפר בשיחה עם וואלה! תרבות כי אבו מאזן הביע צער רב על המקרה ודיבר באופן פתוח על הנושאים שהועלו.

לפי בכרי, אבו מאזן התחיייב שהוא יעמוד מאחורי החקירות בתקווה שאלו יביאו כמה שיותר מהר לאיתור הרוצחים ולמשפט. הוא הוסיף כי אחד החשודים נמצא כעת במעצר ובחקירה אך הוא לא פירט יותר בנושא. אבו מאזן הצהיר גם על כוונתו לספק הגנה מיידית לאנשים שעובדים ב"תיאטרון החופש" בג'נין ובנוסף הוא הבטיח שיעזור גם במימון ובפיתוח של פרויקט לשימור המורשת של מר-חמיס.

"אבו מאזן חימם את הלב של כולנו, האיש דיבר באופן גלוי וגינה את המעשה וציין גם שהוא היה חבר טוב של אביו של ג'וליאנו", כך סיפר בכרי שגם אמר לאבו מאזן בפגישתם כי "אם הוא יגיע לרוצחים של ג'וליאנו זה יהיה הישג גדול לכולנו וסיבה לגאווה. הרוצחים צריך לעבור משפט ראווה כדי שכל העולם יראה שלא אנחנו ולא הרשות עוברים לסדר היום".

עשרות אנשים התאספו במשך היום עם שלטים מול המוקטעה ברמאללה לזכרו של מר-חמיס ולמען זירוז החקירה. בכרי סיפר כי לפגישה עם אבו מאזן נכנסו עשרה מהאנשים: חמישה מהגדה וחמישה מישראל. בין הנוכחים בפגישה היו גם ראש תיאטרון אל-מידאן בחיפה, ריאד מסארווהוה, השחקנים מכרם חורי וג'ורג' איברהים והסופר חסן חדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully