וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל רמת גן 1:2

הדאבליסטית הציגה יכולת עלובה נגד אחת מהקבוצות הגרועות בהיסטוריה של הליגה הבכירה ורק שערים של שהר ובאדיר הצילו אותה ממבוכה. שינה כבש לרמת גן

הפועל תל אביב הבהירה הערב (שבת) היטב שהיא במשבר. נכון, הקבוצה של אלי גוטמן ניצחה את הפועל רמת גן 1:2 במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל, אבל הציגה יכולת גרועה וגם לא הייתה רחוקה מלאבד שתי נקודות נגד האחרוה הטבלה. בן שהר (1) ו-וואליד באדיר (59) כבשו לזכותה של האורחת, יקיר שינה צימק (64), והעובדה שהפועל תל אביב חילצה שלוש נקודות קשות מווינטר מתארת היטב את מצבה של האלופה. החדשה הטובה היחידה להפועל תל אביב היא שהערב היא הבטיחה שאחרי הקיזוז, הפער המקסימלי שלה ממכבי חיפה המוליכה יהיה שלוש נקודות. כזכור, גם בשנה שעברה זה היה הפער לפני הפלייאוף, ואז זה נגמר בחגיגות אדומות.

ערן זהבי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מפוזר מדי, והירבה לאבד כדורים. זהבי/קובי אליהו

הדאבליסטית הגיעה למשחק היום כשהיא נמצאת בעיצומה של התקופה הרעה ביותר שלה העונה, אחרי הפסד לבני יהודה וכמה משחקים בהם היא הציגה יכולת רעה גם כשניצחה. אבל נגד נועלת הטבלה ואחת מהקבוצות הגרועות בתולדות הליגה הבכירה, גם הגמגום המתמשך איכשהו הספיק.

השער הראשון הגיע כבר אחרי 34 שניות, כשהכדור של ערן זהבי שבכלל ניסה לבעוט לשער, פגע בבן שהר וניתז מרגלו של האחרון לשער של איתי ארקין. אבל אם מישהו חשב שהפועל תל אביב עומדת להוציא עצבים על היריבה מהתחתית, הוא טעה. אחרי אותו שער השחקנים של אלי גוטמן חזרו ליכולת הבינונית שמאפיינת אותם בזמן האחרון, ערן זהבי היה מפוזר למדי, טוטו תמוז איבד כדורים וגילי ורמוט התקשה להתמודד עם שמירות כפולות ומשולשות.

במחצית השנייה אלי גוטמן העלה את יוסי שבחון במקום מריו פצ'אלקה הפצוע, כשאביחי ידין יורד לעמדת הבלם וערן זהבי מתופקד במרכז הקישור, אבל גם זה לא הביא את השינוי המיוחל מבחינת הקבוצה שעד לא מזמן הוגדרה כטובה בישראל. הקבוצה שלו כבשה את השני בדקה ה-59 ממצב נייח ונגיחה של וואליד באדיר, אבל ספגה אחרי חמש דקות מנגיחה של יקיר שינה.

אחר כך רמת גן הייתה זו שניסתה להשיג שער נוסף, השחקנים של הפועל תל אביב התרכזו במגננה, נלחצו לאחור והתקשו לחבר כמה מסירות ברציפות. איתמר ניצן שגה ולמזלו לא ספג והפועל תל אביב השיגה שלוש נקודות קשות. ביום שלישי זה לא יספיק ברבע גמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים. נגד מכבי חיפה בעוד כשבועיים זה עשוי להסתיים בתבוסה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, ערן זהבי (שמאל). קובי אליהו
שני שערים, אבל לא הרבה יותר מזה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים אחרי פחות מדקה/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 1: גול! ורמוט פרץ בצד ימין והעביר כדור רוחב, ההגנה האומללה של רמת גן הסתבכה, ערן זהבי בעט כדור שפגע בבן שהר ועבר את קו השער. 0:1 להפועל תל אביב אחרי 34 שניות בלבד.

דקה 10: לירון דיאמנט אסף כדור בחלק המגרש של הפועל תל אביב, התקדם קצת ובעט כדור חזק, ניצן התעופף והדף לקרן.

דקה 20: אבוטבול העלה כדור חופשי מצד ימין, טוטו תמוז הגיע ראשון ונגח מעט מעל המשקוף.

דקה 30: הפועל תל אביב תוקפת עכשיו קצת יותר, אבל לא מצליחה להתקרב לרחבה המבוצרת של המארחת.

דקה 38: רמת גן מתגוננת עם שישה ושבעה שחקנים בתוך הרחבה, ידין, זהבי ו-ורמוט מנהלים את המשחק של הפועל תל אביב בעיקר לרוחב המגרש והאורחת כלל לא מסכנת את איתי ארקין.

דקה 45: מחצית ראשונה חלשה הגיעה לסיומה. 0:1 לא מרשים להפועל תל אביב.

דקה 50: באידיר הגיע ראשון לכדור קרן של הפועל תל אביב, אבל נגח לרוחב השער של רמת גן והחוצה.

דקה 59: גול! צ'קאנה שנכנס למגרש שניות ספורות לפני כן, שבר את מלכודת הנבדל של קבוצתו וכדור חופשי של זהבי נחת על הראש של באדיר, שנגח פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 64: רמת גן מיהרה לבצע כדור קרן, ההגנה של הפועל תל אביב נעלמה ויקיר שינה נגח מקרוב פנימה. רמת גן מצמקת ל-2:1.

דקה 70: זהבי בעט כדור חופשי חזק למרכז השער, ארקין הסיט לקרן.

דקה 76: שבחון קיבל כדור תועה באגף, נכנס לרחבה של רמת גן, התגבר על שחקן יריב ובעט בשמאל, אבל נהדף לקרן.

דקה 85: איתמר ניצן יצא גרוע להגבהה ארוכה, סימנטוב נגח כדור קשתי שחלף מעל המשקוף.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים (אופיר חיים, 86), אלין טופוזאקוב, טל חן, אלי לוי (שחר סימנטוב, 73), תמיר בן עמי (קרלוס צ'קאנה, 58), דודי פדלון, יקיר שינה, ציון צמח, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט.

הפועל תל אביב: איתמר ניצן, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה (יוסי שבחון, 46), גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, גיל ורמוט (סלים טועמה, 60), ערן זהבי, בן שהר, טוטו תמוז (ויקטור מרעי, 74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully