וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ניצלה בפיגוע במעלות, הבן נהרג בתאונה

עידן אבני

15.4.2011 / 16:39

אביתר סבן בן ה-18 שנפצע באורח אנוש בהתנגשות עם משאית סמוך לצפת, מת מפצעיו בבית החולים. אמו, שלומית, ניצלה באסון מעלות לפני 37 שנה. "היה צריך להתגייס לצה"ל ומתגייס לצבא השם"

הפעם הצליחה הטרגדיה להכות במשפחת סבן מצפת: הבן אביתר, בן ה-18, שנפצע באורח אנוש אמש (חמישי) בתאונת דרכים, מת הלילה מפצעיו בבית החולים בצפת זיו בצפת, 37 שנים לאחר שאמו ניצלה מהפיגוע במעלות. הוא התנגש במשאית ביציאה מהכפר עכברה, אל מול עיניו של אביו שנהג ברכב שהיה אחריו. הבן והאב נסעו לעכברה כדי להחזיר רכב מהמוסך, ובדרכם חזרה הביתה אירעה התאונה.

אביתר, הצעיר מבין ארבעה אחים, עמד לפני גויס ואתמול הוא עוד הספיק לנסוע לתל אביב לקנות בגדים לפני תחילת ספירת העומר. "אביתר חלם להיות מפורסם. הוא למד נגינה דרך מחשב ושאף להתגייס לתיאטרון צה"ל", סיפר אחיו דודו.

"הוא היה צריך להתגייס לצבא וכעת הוא מתגייס לצבא השם", סיפרה אמו שלומית בעודה ממררת בבכי. "אני הקרבתי לקראת החג את הקורבן שלי". היא הוסיפה כי "הוא איבד את חייו במקום הקשה ביותר – בכביש. הוא היה נהג מאוד זהיר. תמיד רצה להתפרסם ועכשיו רק במותו הוא מתפרסם".

האם ניצלה מאסון מעלות ב-74'

במשפחת סבן היסטוריה של טרגדיות. האם שלומית, נפצעה באורח קשה ב"אסון מעלות" בשנת 74' כשהייתה נערה. בטבח, נהרגו בסך הכל 29 בני אדם, מתוכם 22 תלמידים – חבריה של שלומית לבית הספר ששהו במקום כחלק מפעילות גדנ"ע. שלומית אושפזה במשך מספר חודשים בבית חולים, שם הכירה גם את בעלה זאב. במהלך השנים נולדו להם ארבעה ילדים. שלומית, שעובדת כמורה, סבלה לאורך השנים מהטראומה של אסון מעלות ואסרה על ילדיה לצאת לטיולים שנתיים.

לפני חמש שנים, האב זאב נפל מגג הבית ונפצע אנושות כשבדק מתקן סולר בעת שירד שלג בעיר. רק בחלוף תקופה ארוכה הצליח האב להתאושש מן הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully