וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חמאס שוקל פרסום קלטת חדשה של שליט

ניר יהב ואריאל נוי

13.4.2011 / 8:45

האם נראה אות חיים חדש מגלעד שליט? הביטאון של חמאס דיווח כי הארגון צפוי לפרסם קלטת חדשה של השבוי, על מנת להפעיל לחץ על ישראל ללכת לעסקה. "הדבר מחייב מחיר מצד נתניהו", נכתב

כמעט חמש שנים לאחר חטיפתו של החייל גלעד שליט לרצועת עזה, ובחמאס לא שוללים פרסום קלטת חדשה שלו. הביטאון הרשמי של הארגון, "א-ריסאלה" דיווח מפי פרשנים בעזה כי אנו "עשויים לראות בקרוב קלטת חדשה של שליט, אולם הדבר מחייב מחיר מצד ממשלת נתניהו".

כותרת הכתבה בעיתון, המייצג נאמנה את עמדותיו של הארגון הפלסטיני, תהתה: "האם שליט יופיע שוב על מסך הטלוויזיה?". בשיחה עם העיתון העריכו הפרשנים כי חמאס צפוי לנקוט בצעד חדש שמטרתו הגברת הלחץ על "החברה הציונית ועל ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי שישלימו את עסקת השבויים עם חמאס "וישיבו את שליט לביתו".

יחד עם זאת, גורם בכיר בחמאס הביע בשיחה עם העיתון עמדה מעט יותר נוקשה: "חמאס מסרב לוותר על דרישותיו לשחרור החייל החטוף. תל אביב היא זו שנושאת באחריות להכשלת העסקה עד כה", אמר.

במהלך השנה וחצי האחרונות לא הצליחה משפחת שליט להעביר מכתב לגלעד ולא התקבלה ממנו אות חיים. נעם שליט התייחס היום לכך שהמשפחה תחגוג בפעם החמישית את חג הפסח ללא גלעד ואמר כי "כבר חמש שנים שאנחנו משאירים כיסא ריק לבן שלי. אתה שואל לשלומי? יכול להיות יותר טוב, מנסים להחזיק מעמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully