וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ ברכבת בבלרוס: "נועד לחבל בשלום"

הפיצוץ אירע בשעה שרכבת נכנסה לתחנת אוקטייברסקייה בלב הבירת מינסק, מרחק 100 מטרים ממשכן הנשיאות. עד כה נמסר על 11 הרוגים וכ-100 פצועים. הנשיא: "הפיצוץ היה מכוון"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד)

11 בני אדם נהרגו וכ-100 נוספים נפצעו בפיצוץ שאירע אתמול (שני) בתחנת הרכבת התחתית במינסק, בירת בלרוס. סוכנות הידיעות הרשמית במדינה, בלטה, דיווחה כי הפיצוץ אירע בשעה 17:55 בתחנת אוקטייברסקייה הממוקמת בכיכר המרוחקת כ-100 מטרים ממשכן הנשיאות. המשטרה המקומית פתחה בחקירה אולם עדיין לא ברור מה גרם לפיצוץ. נשיא המדינה, אלכסנדר לוקשנקו התייחס לאירוע ואמר כי "הפיצוץ היה מכוון ונועד לחבל בשלום באזור".

במהומה שפרצה במקום בעקבות הפיצוץ לא היה ברור תחילה האם ישנם נפגעים אולם עדי ראייה דיווחו כי גופות מוצאות מעומק האדמה על גבי אלונקות. תושב העיר בן 52 סיפר כי הפיצוץ אירע ברציף בשעה שאחת הרכבות נכנסה לתחנה. "הדלתות נפתחו ואז נשמע הפיצוץ", מסר עד הראייה, "ראיתי אנשים שוכבים ללא תזוזה על הרצפה, ודם רב כיסה את הרצפה".

סוכנות הידיעות הרוסית, אינטרפקס, ציטטה עד ראייה שמסר כי ספר לפחות שתי גופות במקום. בנוסף, דובר של שירותי ההצלה בעיר דיווח על "פצועים רבים" שנמצאים בתחנה בעקבות הפיצוץ.

(עדכון ראשון: 19:50, 11.04.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully