וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליט למשפחת אבו-סיסי: "לחצו על חמאס לעסקה"

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, קרא לבני משפחתו של המהנדס הפלסטיני המוחזק בישראל להפעיל לחץ על חמאס כדי שהתנועה תחתום על העסקה להשבת בנו

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות קול ישראל)

אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נועם, קיים היום (חמישי) שיחות עם בני משפחתו של המהנדס הפלסטיני, דיראר אבו-סיסי, המוחזק בישראל זה כשלושה שבועות. על פי הדיווחים, אבו-סיסי מחזיק במידע בעל ערך רב הקשור לחטיפתו של שליט.

בשיחה עם נועם שליט ששודרה בקול ישראל, אמר בן דודו של אבו-סיסי, ראזי, כי הוא מקווה שהכל יסתדר וגלעד יחזור הביתה. הוא פנה לשליט האב ואמר: "כמו שאתם סובלים – גם אנחנו סובלים". שליט, מצדו, השיב כי "אנחנו סובלים חמש שנים ואתם סובלים חודש וחצי. תוך שבוע מקסימום אפשר לשחרר את דיראר הביתה. העסקה הגרמנית מונחת על השולחן וכל שצריך זה לומר לממשלה שלכם שתקבל את ההסכם".

ראזי אבו-סיסי שב והדגיש כי לבן דודו אין שום מידע בנוגע לחטיפתו של שליט. "אני מקווה ששניהם יחזרו הביתה בקרוב. לדיראר אין מושג לגבי גלעד – לא מקרוב ולא מרחוק". לדבריו, "אנחנו מוכנים ללכת לממשלה בעזה ולבקש מהם לחתום על העסקה רק כדי שדיראר ישוחרר ויראה את אשתו וילדיו". בתוך כך, ערך נועם שליט שיחה גם עם אשתו של המהנדס הפלסטיני, ורוניקה, שטענתה כי לבעלה אין שום קשר לחמאס ולחטיפת בנו.

אבו-סיסי: "אני חף מפשע"

מוקדם יותר היום, בכניסה לדיון בעניינו בבית משפט השלום בפתח תקווה, אמר אבו-סיסי לכלי התקשורת: "חקרו אותי על גלעד שליט אבל אין לי שום קשר אליו או מידע בעניינו. הכל שקר - אני רק בן אדם פשוט ומהנדס חשמל. אני מוסר דרישת שלום למשפחתי, אני חף מפשע". את הדברים אמר אבו-סיסי באנגלית מעורבת עם ערבית.

אבו-סיסי, מהנדס בתחנת הכוח ברצועת עזה, נחטף, על פי מקורות זרים, בידי המוסד ב-19 בפברואר באוקראינה. בשבוע שעבר אישרה ישראל כי אבו-סיסי מוחזק במעצר. לדבריו, המוסד חושד כי הוא מחזיק במידע הקשור לחטיפת גלעד שליט, אך אפילו במטה למען שחרורו של החייל סבורים כי מדובר ב"ספין של הממשלה כדי להראות כאילו היא פועלת לשחרורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully