וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של אבו-סיסי: "לא יודעת איזה מידע הוא מסר"

אשתו של המהנדס הפלסטיני, דיראר אבו-סיסי, העצור בישראל, אמרה בראיון לגלי צה"ל כי לו ולמשפחתו אין כל קשר לארגון חמאס. היא ציינה כי אין לה מושג איזה מידע לכאורה מסר

ורוניקה אבו-סיסי, אשתו של המהנדס הפלסטיני דיראר אבו-סיסי העצור בישראל, התראיינה הבוקר (חמישי) לגלי צה"ל וטענה כי אינה יודעת איזה "מידע רב ערך" העביר, לכאורה, בעלה לישראל. "ככמות האנשים כך כמות הדעות. יש הרבה דעות, אבל אין מסמכים, אין אישומים רשמיים ואפילו לא הוכחה לכך שהוא נמצא בישראל", אמרה ורוניקה בראיון.

דברי אבו-סיסי נאמרו בתגובה לדברי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהתייחס אתמול לראשונה בפומבי לפרשה. במסגרת מענה על שאלות גולשי אינטרנט כחלק מפרויקט ה-"World View" של YouTube, ששודר בערוץ 2 אמר נתניהו כי "לא אתייחס לקשר בין אבו-סיסי לגלעד שליט, אך אני יכול להגיד שהוא מסר לנו מידע בעל ערך, וזה כל מה שאני יכול להגיד". לדבריו, "אנחנו עושים הרבה פעולות בנושא של גלעד שליט. כולם ימחאו לי כפיים אם אחתום על עסקה לשחרורו, אך צריך לחשוב מה יקרה ביום שאחרי".

אבו-סיסי חזרה ואמרה בראיון כי לבעלה אין שום קשר לתנועה פוליטית כלשהיא כולל לחמאס. "אני מכירה את בעלי הכי טוב", אמרה ורוניקה. "אני דואגת לבעלי, אין לו ולמשפחתנו שום קשר פוליטי עם שום תנועה פוליטית, גם לא חמאס". לדבריה, "עברנו עם כל המשפחה לאוקראינה אחרי 12 שנים בעזה בגלל מצב כלכלי קשה ומתוך דאגה לילדים. כשהבן הקטן נולד, לפני המלחמה, שום דבר לא השתווה לדאגה לילדים ולגורלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully