וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אבו סיסי מסר לנו מידע בעל ערך"

ראש הממשלה השיב לשאלות של גולשי אינטרנט כחלק מפרויקט של יו-טיוב, ואמר כי המהנדס הפלסטיני המוחזק בישראל מסר מידע בעל ערך. על פרשת הנסיעות: "שום דבר לא מומן שלא כדין"

"לא אתייחס לקשר בין אבו סיסי לגלעד שליט, אך אני יכול להגיד שהוא מסר לנו מידע בעל ערך, וזה כל מה שאני יכול להגיד". כך אמר הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו שהשיב לשאלות של גולשי אינטרנט, כחלק מפרויקט ה-"World View" של YouTube, ששודר בערוץ 2. לדברי נתניהו, "אנחנו עושים הרבה פעולות בנושא של גלעד שליט. כולם ימחאו לי כפיים אם אחתום על עסקה לשחרורו, אך צריך לחשוב מה יקרה ביום שאחרי".

על ההסלמה הביטחונית אמר נתניהו: "הנהגתי מדיניות שאנו מגיבים לכל ירי. לא אסבול טפטוף של רקטות. זה החזיק שנתיים. לפני שבועיים גורמי טרור ניסו לערער את זה, אך הם חטפו והבינו את המסר. אם לא – נדאג להבהיר להם שלא נסבול ירי על שום עיר בישראל".

ראש הממשלה התייחס גם לפרשת הנסיעות ואמר כי "הדבר הכי נורא הוא שכדי לפגוע בי מטווחים ישר את אשתי בצורה איומה ולא הוגנת. אני מבשר לכל העיתונאים - לא יעזור לכם. זו רשעות וצביעות ואשאר פה עוד שנים רבות. שום דבר לא מומן שלא כדין. הכל מומן כהלכה. אני פועל ואפעל לפי הדין. יש פה מסע מתוזמר של הכפשה. הנסיעות היו בהתאם לסטנדרט המקובל לראשי ממשלה לשעבר. אלה לא היו נסיעות פרטיות. הכל עוות, כי נסעתי לאירוע שהם ציבוריים לגופים שבאים לעזור למדינת ישראל".

נתניהו גם דיבר על המצב בסוריה ועל ההפגנות נגד הנשיא בשאר אסד: אנחנו תמיד מוכנים לנהל משא ומתן עם סוריה. אבל אחרי המהפכות בעולם הערבי אולי יבינו למה אני מתכוון כשאני אומר לנהוג בזהירות ובאחריות. אנחנו לא יודעים מה יקרה ומי יעמוד בצד השני של הגבול. הייתי שמח אם סוריה תהיה דמוקרטית ותשתנה. אבל יכול להיות גם יותר גרוע - ובמקום דמוקרטיה נקבל שלטון איסלמי קיצוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully