וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו לשעבר של טל מור: "הוא שתה, עישן - ונהג"

28.3.2011 / 20:35

חברתו לשעבר של טל מור, הנאשם בהריגתו של שניאור חשין, מסרה את עדותה באמצעות שיחת וידאו מארה"ב. החברה סיפרה כי לאחר התאונה מור כתב לה במסרון שחייו עומדים להשתנות

"טל נהג לשתות ולעשן סמים, ואז לנהוג" - כך העידה הערב (שני) עדי רחמים, חברתו לשעבר של טל מור, הנאשם בהריגתו של שניאור חשין, באמצעות שיחת וידיאו מארה"ב, שם היא מתגוררת. התובע במשפט, אביב שרון, ופרקליטתו של מור, עו"ד תמי אולמן, נשארו בארץ, ושאלו את רחמים שאלות באמצעות הווידאו מאולם בית המשפט בפתח תקוה. רחמים סיפרה כי לאחר התאונה שלח לה מור הודעת טקסט, בה הוא כתב שהוא אוהב אותה, וכי חייו עומדים להשתנות.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, ביוני אשתקד, סמוך לשעה 4:00 בבוקר הוא חזר מתל אביב לביתו בצפון לאחר שעישן חשיש ושתה כמות גדולה של אלכוהול בשלושה פאבים. הוא החל בנסיעה לאחר שלא ישן כ-18 שעות, כשבדמו ריכוז אלכוהול גבוה ושאריות של סמים. מור עלה על כביש 444, סטה אל עבר שולי הדרך, פגע במעקה הבטיחות ואז פגע בחשין, שרכב על אופניו לצד הדרך. כתוצאה מהתאונה הוטח חשין אל מכסה המנוע ולשמשה הקדמית ומת במקום כתוצאה מהפגיעות שספג. מור לא עצר והמשיך לנסוע לכפר ברוך. כשהגיע מור אל ביתו, כיסה את השמשה הקדמית באמצעות בד והתקשר לסוכן הביטוח שלו והודיע לו כי פגע בעץ.

מחר אמור להעלות העד האחרון מטעם התביעה, ולאחר מכן יעלה מור, בן ה-26 מכפר ברוך, לדוכן העדים ויציג את גרסתו ליום התאונה. במענה לכתב האישום, הודה מור כי היה מעורב בתאונה, אך לא הבחין בחשין טרם התאונה, היות והיה בוקר ערפילי, ולא ידע שפגע בבנאדם. לכן, טענה עו"ד אולמן, גם לא הגיש סיוע לרוכב הפצוע, כך שלא מדובר בהפקרה. אולמן טענה כי מור שתה באותו לילה כוס בירה אחת ושתי כוסיות עראק בלבד, והכחישה בשמו כי שתה מעבר לכך וכי צרך סמים לפני התאונה. מור גם מכחיש שניסה להסתיר את שמשת הרכב שנופצה וששיקר לסוכן הביטוח על נסיבות התאונה, כאשר סיפר שפגע בעץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully