וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרקוד על 2 חתונות: שתי עוגות בחתונה המלכותית

הנסיך וויליאם וארוסתו קייט מידלטון החליטו שבחתונה המלכותית יוגשו שתי עוגות: האחת, עוגת פירות מסורתית מפוארת והשנייה, עוגת שוקולד האהובה על הנסיך מאז היה ילד

לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה: הנסיך וויליאם וארוסתו קייט מידלטון הודיעו הבוקר (ראשון), כי בחתונתם שתיערך בממלכה בחודש הבא, יוגשו שתי עוגות חתונה, זאת בניגוד לעוגת חתונה מסורתית אחת. הזוג הודיע כי בחתונה תוגש "עוגת פירות רב-שכבתית מסורתית" ועליה עיצובים פרחוניים, וכן עוגת שוקולד ועוגיות, העוגה האהובה על הנסיך וויליאם משחר ילדותו.

את עוגת הפירות המפוארת, שתוגש בקבלת הפנים בארמון באקינגהם, תכין האופה המפורסמת פיונה קיימס, שבין קהל לקוחותיה נמצאים גם הזמר פול מקרטני ולהקת פינק פלויד.

קיימס אמרה כי מידלטון לקחה חלק מרכזי בעיצוב העוגה: "היא הנחתה אותנו כבר מההתחלה והיו לה רעיונות ברורים. זה הפך את התהליך לפשוט יותר מאשר עם כלה שאין לה מושג מה היא רוצה". העוגה תעוצב באמצעות קרם וציפוי סוכר לבן והיא תכיל בין היתר, פירות יבשים, דובדבנים, לימונים וברנדי.

העוגה השנייה, הלא רשמית, תוכן לבקשתו של הנסיך וויליאם, שפנה לאופה העוגיות מקוויטיס בבקשה שיכין את העוגה על פי מתכון מיוחד מארמון באקינגהם. "יש במתכון כמה רכיבים סודיים שאנחנו לא יכולים לספר עליהם", אמר מעצב העוגה פול קורטני, "אבל היא תכיל שוקולד מריר ושברי עוגיות תה עשירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully