וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: על אבו מאזן לגנות הפיגוע גם בתקשורת שלו

14.3.2011 / 16:30

רה"מ בנימין נתניהו סבור שהגינוי שהביע יו"ר הרשות הפלסטינית לפיגוע באיתמר, אינו מספק. בישיבת סיעת הליכוד, אמר רה"מ כי "הוא צריך להגיד את הדברים גם ברדיו פלסטיני"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס בצהרים (שני) לגינוי שהביע יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לפיגוע באיתמר בראיון לקול ישראל. בפתח ישיבת סיעת הליכוד אמר נתניהו כי "לאחר הפיגוע הנורא באיתמר דרשתי שהקהילה הבינלאומית תגנה את הפשע הנורא. מחלק מהמדינות הגיע גינוי, מחלק אחר או שלא הגיע גינוי או שהיה גינוי קר, טכני, אפילו 'מאוזן'. דרשתי זאת גם מאבו מאזן ושמעתי אותו הבוקר מגנה את הרצח בקול ישראל. יש חשיבות לדברים שאמר אבל יותר חשוב, וזאת הייתה כוונתי, שיגיד את הדברים ברדיו פלסטיני". נתניהו הוסיף כי הגינוי של אבו מאזן לא הספיק כי "בד בבד עם הגינוי שמענו את אחד משריו שאומר כי ייתכן שהרצח בוצע על ידי המתנחלים וממשלת ישראל כדי להימלט ממחויבותה לתהליך השלום".

בראיון לקול ישראל הבוקר, שב אבו מאזן וגינה את הפיגוע באיתמר. לדבריו, הפיגוע הוא "בזוי, לא מוסרי ולא אנושי. המראות האלה – רצח פעוט וילדים ואישה שנשחטת גורמים לכל אדם שניחן באנושיות לכאוב ולבכות". אבו מאזן הוסיף כי הרשות הפלסטינית היתה מונעת את הפיגוע, לו היה בידיה מידע מוקדם וציין כי לא צפוי גל טרור בקרוב.

נתניהו סיפר גם בישיבת סיעת הליכוד על הביקור שערך בבתי קרובי בני משפחת פוגל, שאבלות על רצח יקיריהן. לדברי נתניהו, "ראיתי גם את הילדה בת ה-12 שחגגה בת מצווה לפני כחצי שנה ואת אחיה הצעיר שישב על ברכי סבתו. הילד הקטן נשאר ביישוב, עוד נכונו לו ימים קשים. ארץ ישראל נקנית בייסורים - קיווינו שלא בייסורים כאלה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully