וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרציניים בלבד: רכבו של אחמדינג'ד נמכר במיליונים

עשרות אלפי מעריצים מרחבי העולם הגישו הצעות, ואמש נסגרה המכירה הפומבית: מכוניתו הפרטית של נשיא אירן נמכרה תמורת 2.5 מיליון דולרים. כספי המכירה יממנו בניית דירות לנזקקים

האם עליית מחירי הדלק הייתה יותר מדי עבור הנשיא? מכוניתו הפרטית של נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, נמכרה אמש במכירה פומבית (שלישי) תמורת 2.5 מיליון דולרים, או 25 מיליון ריאלים במטבע המקומי. כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. עם זאת, המחיר עשוי להטעות: לא מדובר במכונית יוקרה חלילה, כי אם בפיג'ו 504 לבנה, מודל 1977.

"הלקוח שלי קנה את המכונית בגלל עניין אישי בנשיא אחמדינג'ד, ובגלל רוחו האנטי-ציונית", סיפר מחמוד עסרי, עורך דינו של הרוכש. והוא לא היחידי: ראש ארגון הרווחה במדינה, אחמד אספנדיארי, אמר כי התקבלו יותר מחצי מיליון הצעות, וכי "מרביתם אמרו שהם עושים זאת כדי להזדהות עם אורח חייו הצנוע של הנשיא, ובגלל שהוא מוביל קו אנטי-ציוני". לדבריו, בין היתר התקבלו הצעות גם מאירופה, אסיה וארצות הברית.

הקמפיין למכירת רכבו הפרטי של אחמדינג'ד החל בתחילת ינואר, אז גם הועלה לרשת אתר אינטרנט רשמי לטובת המכירה, במטרה למשוך קונים פוטנציאליים מהמערב. מטרת הכספים שיתקבלו מהמכירה ישמשו לבניית 60,000 בתים עבור נשים נזקקות המפרנסות את משפחתן.

לאחר שנבחר לנשיאות אירן ב-2005, אחמדינג'ד נאלץ לפרסם הצהרת נכסים, וכלל בה בית בבירה טהרן, כספים משני חשבונות בנק, ואת המכונית הוותיקה. כעת, כאמור, הוא נאלץ לוותר על אחד הנכסים, במטרה לשמר את תדמיתו הצנועה כ"נשיא של העם", וידידם של העניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully