וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במגל ממתינים לגופת עופר: "יש הקלה מסויימת"

אריאל נוי

27.2.2011 / 16:43

ההודעה על זיהוי גופתו של עופר מזרחי, שנהרג ברעש האדמה בקרייסטצ'רץ', התקבלה בקיבוץ מגל אחרי ימים של חרדה. "הוא היה הקיבוצניק האידיאלי", סיפרו עליו חברים

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: שלומי גבאי. עריכה: יאיר דניאל)

חברים ובני משפחה התקבצו היום (ראשון) בקיבוץ מגל כדי לקבל את ההודעה המרה על זיהוי גופתו של עופר מזרחי, שנעדר זה שישה ימים מאז אירע רעש האדמה בניו זילנד. "למרות הכאב, אנו מרגישים הקלה מסוימת", סיפרו בקיבוץ לוואלה! חדשות, ואמרו כי כעת מתמקדים בני המשפחה בהבאת גופתו של מזרחי לקבורה בישראל בהקדם האפשרי.

גדי אלטמן, חבר מגל, אמר כי "עופר היה ה'הנדימן' של הקיבוץ, הילד שתמיד הסתובב עם מברגה. תמיד פנינו אליו בכל דבר שרצינו לעשות והוא היה עוזר, מעולם לא סירב לאף בקשה". הוא סיפר כי עופר נהג להפיק את עצרת הזכרון לזכרו של סמל עמית רובינזון, תושב הקיבוץ, שנהרג במבצע עופרת יצוקה. "הוא היה מקים את הבמה, מארח את האמנים, עושה הכל בעצרת", הוסיף.

חשש לגורלם של שני ישראלים נוספים

עוד סיפרו בקיבוץ על עופר כי הוא היה "הקיבוצניק האידיאלי. הוא היה נוהג להסתובב בקבקבי עץ, צמוד לחברו הטוב גיא יורדן, שניהם יפי-בלורית עם רעמת תלתלים, שני 'מאיר-אריאלים' שכאלה. כבר הרבה שנים שבקיבוץ לא ראו בחורים טובים כאלה. אבל ככה זה, אלוהים לוקח את הבחורים הטובים והמוכשרים". יורדן עצמו ניצל מרעש האדמה ושב לארץ לפני כמה ימים. בקיבוץ עוסקים כעת בסידורי הבאת גופתו של מזרחי לארץ, בתקווה כי כבר מחר היא תוטס לישראל.

מזרחי נעדר מאז רעידת האדמה שפקדה את העיר קרייסטצ'רץ' בניו זילנד בשבוע שעבר וגופתו זוהתה הבוקר במקום האסון. עדיין קיים חשש לגורלם של שני נעדרים ישראלים נוספים, עופר לוי וגבי אינגל. ייתכן שראש הממשלה, בנימין נתניהו, יבקש מממשלת ניו זילנד לאפשר לנציגי משפחותיהם לחפש את הנעדרים בשטח. ממשרד החוץ נמסר כי בסך הכל שישה מטיילים ישראלים עודם מוגדרים כ"מנותקי קשר". משפחותיהם של לוי ואינגל, נשפגשו היום עם נתניהו. בני המשפחות אמרו בצאתם מהפגישה כי ראש הממשלה משתף עימם פעולה וכי הוא הבטיח לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותו לקידום איתורם של שני המטיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully