וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ החימוש מתלהט: בית כנסת חדש יוקם בכור בדימונה

מוטי לוי

24.2.2011 / 17:52

אחמדיניג'אד במתח, בית כנסת מפואר צפוי להיחנך בכור בדימונה בשנה הבאה במטרה לתת מענה לעובדי הקריה למחקר גרעיני. הרב הראשי של דימונה: "שהתפילות יתקבלו במיוחד בתקופה הקשה הזאת"

היתרון הגרעיני של ישראל "מתחזק". לוואלה! חדשות נודע כי היום (חמישי) סיירו מספר רבנים בכור הגרעיני בדימונה כהכנה להקמתו של בית כנסת ראשון שייבנה במתחם הקריה למחקר גרעיני. בית הכנסת נתרם על ידי "קרן רות בת שרה" והוא יקרא בשם "בית הכנסת יונה מנחם" על שם אביו של מי שעומד בראש הקרן.

בקרן ציינו כי הפנייה לסיוע בבנייתו של בית הכנסת הגיעה מהכור הגרעיני לאחר שיש כבר היום עשרות מעובדי הכור שמתפללים במתחם, וכי הוא עתיד להכיל 200 מקומות למתפללים. בית הכנסת עתיד להיחנך בפסח של שנה הבאה ולפי אנשי הקרן הוא המבנה יהיה "יפה, מפואר ופשוט".

שומרי מצוות רבים בכור

הרב שלום דיין, רבה הראשי הספרדי של דימונה, סיפר לוואלה! חדשות כי בכור הגרעיני מועסקים בין העובדים שומרי מסורת ושומרי מצוות רבים. "אני חושב שכל מקום שמתפללים אנשים זה הופך את המקום למקדש מעט וזה דבר טוב. יהי רצון שבזכות זה שפותחים בית כנסת חדש ומתפללים שם, שהתפילות יתקבלו ושהשם ישמור עליהם ואת כל הסובבים אותם במיוחד בתקופה הקשה הזאת" אמר הרב דיין.

בקריה למחקר גרעיני אשרו את דבר ביקורם של הרבנים והקמתו של בית הכנסת אך סרבו להתייחס לפרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully