וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד: פוחתת התקווה למצוא ניצולים בהריסות

24.2.2011 / 0:05

צוותי החילוץ בניו זילנד מתחילים לאבד תקווה למציאת ניצולים נוספים בין ההריסות. ממשרד החוץ נמסר, כי 30 ישראלים עדיין לא יצרו קשר עם משפחותיהם. עלות שיקום הנזק - 12 מיליארד ד'

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

צוותי החילוץ באזור אותו פקדה רעידת האדמה בעיר קרייסטצ'רץ' שבניו זילנד, ממשיכים גם הלילה (חמישי) בסריקות אחר ניצולים. עם זאת, פחתה התקווה למצוא ניצולים נוספים בחיים בשל ההרס הרב שנגרם למבנים באזור.

מניין ההרוגים באסון עומד עדיין על 75 בני אדם, אך מספר זה צפוי לעלות, כיוון שכ-300 בני אדם עדיין מוגדרים כנעדרים. בתוך כך, הודיע משרד החוץ כי 30 ישראלים עדיין לא יצרו קשר עם בני משפחותיהם. קונסול ישראל בניו זילנד, טדי פופלינגר, הגיע אתמול לאזור האסון. ממשרד החוץ נמסר כי גם שגריר ישראל במדינה, שמי צור, נמצא בדרכו למקום.

בנוסף, קיים חשש מקריסת מבנים נוספים בעיר. "אם מלון גראנד צ'נסלור יקרוס, ושלושה מהנדסים אמרו כי זה אכן סיכון משמעותי, זה יהיה דרמטי, וייצור אפקט דומינו לבניינים לא יציבים נוספים שעלולים לקרוס במרכז העיר. זה יהיה אסון ענק", אמר השוטר דייב קליף.

רעידת האדמה הינה האסון הטבעי הקטלני ביותר במדינה מזה 80 שנה, ועל פי ההערכות, עלות שיקום הנזקים תעמוד על כ-12 מיליארד דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully