וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחבוט: "בקרוב יהיו פה ערי אוהלים"

יו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט נערך לפעולות המחאה למקרה שהמאבק נגד עליות המחירים ייכשל. "אם דרך המו"מ לא תניב את התוצאות בתחומים החברתיים, נמשיך בצעדי המחאה"

יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, הביע היום (שלישי) תמיכה בפעולותיהם של יו"ר הסתדרות העובדים עופר עיני ויו"ר התאחדות התעשיינים שרגא ברוש מול ראש הממשלה והביע תמיכה בפעולות המחאה הצפויות באם יעלה המו"מ על שרטון.

לדברי בוחבוט בכנס לשלום ורווחת הילד שהתקיים בבאר שבע, "למרבה הצער הפגישה (עם ראש הממשלה) לא הניבה תוצאות. כפי שכבר אמרנו בעבר, אם דרך המו"מ לא תניב את התוצאות המיוחלות בתחומים החברתיים, אנו נמשיך בצעדי המחאה".

בוחבוט אמר כי, "אנו עדים לקריסתו של מעמד הביניים. אזרחי ישראל זקוקים לפתרונות במגוון נושאים חברתיים: העלאת שכר המינימום באופן אפקטיבי ונכון ומציאת פיתרון למחיריהם של מוצרי היסוד, גיבוש תוכנית לאומית לפיתרון מצוקת הדיור. השלטון המקומי פועל והציע מספר פתרונות ודרכים שונות לפיתרון המצוקה. עם זאת, ללא תוכנית ממשלתית מעשית ומהירה בקרוב יהיו פה ערי אוהלים".

לפיכך, סיפר בוחבוט כי הוא מכנס ביום חמישי ישיבת הנהלה דחופה בנצרת על מנת לדון בצעדי המחאה שינקטו הרשויות המקומיות. יו"ר מרכז השלטון המקומי הוסיף ואמר כי "המאבק שלנו הוא חברתי ועל מגוון נושאים: את מחיר המים ניתן להוזיל באופן מיידי ופשוט, לבטל את המע"מ ואת המסים להוזיל בכ-30%".

חוקרים את מחירי המים

כמו כן, הוסיפו בשלטון המקומי וסיפרו כי בעקבות פנייתם למבקר המדינה וליועץ המשפטי לממשלה, הודיע היום מבקר המדינה כי יחקור את הסיבה לעליית מחירי המים.

מאבק השלטון המקומי נוגע בעיקר בדרישה מהממשלה להוריד את מחירי המים, לשנות את מבנה תאגידי המים וכן לבטל את חובת התיאגוד. לפי השלטון המקומי, מחיר המים קפץ פי שלושה בגלל "התאגידים המנופחים והמיותרים, באמצעותם המדינה גובה מיסים כגון מע"מ, מס הון ומס חברות מאזרחיי ישראל – דבר שלא מתקבל על הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully