וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל דיווחים כי נשיא מצרים לשעבר מובארק גוסס

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.2.2011 / 9:26

לפי פרסומים בעיתונות הערבית, מצבו הרפואי של נשיא מצרים לשעבר חמור ביותר. "הוא מסרב גם לקבל טיפול, לא נופתע אם נשמע בכל רגע שהוא מת"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

ממשיכים להתרבות הדיווחים על מצבו הבריאותי המידרדר של נשיא מצרים המתפטר חוסני מובארק. גורם ביטחוני בכיר לשעבר במצרים מסר הבוקר (שלישי) לעיתון "א-שרק אל-אווסט" הרואה אור בלונדון כי מצבו הבריאותי של מובארק חמור ביותר. "הוא מסרב גם לקבל טיפול רפואי. לא אופתע אם אשמע בכל רגע שהוא מת", אמר הגורם הביטחוני.

לדברי הגורם הבכיר, נעשים ניסיונות רבים להעביר את מובארק לטיפול בחו"ל, "אך מובארק מסרב להיענות לבקשות. הוא ביקש מהאנשים סביבו לאפשר לו למות בארצו, ואני חושב שזה (מותו – נ.י) הוא רק עניין של זמן. מצער לראות שהמסע הארוך הזה מסתיים בצורה הזו". בהתייחסו לשמועות לפיהן מובארק עומל על כתיבת זיכרונותיו, אמר הבכיר: "זה לא נכון. מצבו הבריאותי לא מאפשר לו. הוא בקושי ער. הוא נמצא במצב של אובדן הכרה כמעט מלא".

אתמול דיווח העיתון המצרי "אל-מסרי אל-יום" כי מובארק מחוסר הכרה מאז יום שבת. מקורות המוגדרים 'מהימנים' אמרו כי מובארק נמצא בביתו בשארם א-שייח', אליו הגיע ביום חמישי, והוא נמצא שם תחת השגחה רפואית. יחד עם זאת, טרם הוחלט להעבירו לבית חולים במצרים או מחוץ לה. על פי דיווחים אחרים מאתמול, מובארק נמצא בדיכאון קשה על רקע הפגנות המחאה שהובילו להתפטרותו מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully