וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה זה הכי אחי: וויליאם בחר בהארי לשושבין

חודשיים וחצי לחתונה המלכותית, שובץ עוד חלק בפאזל: טייס האפאצ'י הצעיר וחובב השערוריות יופקד על טבעת הנישואים וארגון מסע הציד. גם הכלה קייט בחרה שושבינה: אחותה הצעירה פיפה

עוד חודשיים וחצי נותרו לחתונה המלכותית בבריטניה, ולאט לאט נשלמים הפרטים האחרונים לקראת האירוע. היום (שני) שובץ עוד חלק בפאזל, עם הודעת בית המלוכה כי הנסיך וויליאם, שיינשא ב-29 באפריל לקייט מידלטון, בחר באחיו הצעיר, הנסיך הארי, לשמש כשושבינו ולעמוד לצדו בכנסייה.

החלטה דומה קיבלה גם מידלטון, שהודיעה כי השושבינה שלה תהיה אחותה הצעירה, פיליפה (המכונה "פיפה").

הנסיך הארי הודיע בעקבות בחירתו כי הוא "מאושר" מהבחירה בו, וכן מעצם הנישואים: "זה אומר שבקרוב תהיה לי אחות, כמו שתמיד רציתי". נותר רק לקוות שהארי לא יעשה בושות הפעם, אחרי שבמקרים שונים בעבר כבר תועד שיכור, מעשן מריחואנה, מספר בדיחות גזעניות על פקיסטנים ואפילו מחופש לנאצי.

שנתיים בלבד מפרידות בין וויליאם להארי, והם נחשבים לקרובים מאוד, בייחוד מאז מות אמם, הנסיכה דיאנה, ב-1997. מתוקף תפקידו כשושבין, יצטרך הארי - שמצוי בעיצומה של הכשרתו כטייס מסוק אפאצ'י בחיל האוויר המלכותי - לתכנן בין היתר את מסע ציד הצבאים שיערוך וויליאם לכבוד חתונתו. כמו כן, תופקד בידיו טבעת הנישואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully