וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ההגירה תחקור העסקת עובד זר בבית היועמ"ש

7.2.2011 / 0:00

בעקבות הפרסומים על עובד זר שהועסק לכאורה בבית היועמ"ש יהודה וינשטיין, ערכה רשות ההגירה בדיקה בנושא. כעת החליט פרקליט המדינה לפתוח בחקירה פלילית

פרקליט המדינה, משה לדור, הנחה אמש (ראשון) את רשות ההגירה לפתוח בחקירה פלילית בנוגע לחשדות שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, העסיק עובד זר ללא היתר בביתו לפני שנכנס לתפקיד, כפי שפורסם לראשונה בערוץ 10.

לפני כחודש, ביקש לדור ממשרד ההגירה לבצע בדיקה ראשונית של הפרשה. לאחר שקיבל את חומרי החקירה הראשונית, הורה לדור להעמיקה. מרשות ההגירה נמסר בתגובה כי הם יפעלו על פי הנהלים המקובלים במקרים כאלה, וכך גם נתבקשו על ידי משרד המשפטים.

בתחילה, ביקש וינשטיין מלדור לחקור את הפרסום בעיתון "הארץ", לפיו העובד, ממוצא הודי, הועסק בביתו במשך כשנה בעבודות ניקיון, למרות שההיתר שקיבל היה לעבודה בתחום הסיעוד בלבד. בידיעה נכתב, כי מקורביו של העובד סיפרו כי הועסק בביתם של בני הזוג וינשטיין בהרצליה פיתוח, ועזב את התפקיד לאחר שהובהר לו כי הלקוח עבר ל"תפקיד בכיר בממשלה".

במשרד המשפטים אמרו בעת פרסום הכתבה כי אכן הועסק בעבר עובד ממוצא הודי בבית משפחת וינשטיין. רעייתו של היועמ"ש אמרה אז, שכאשר ביקשה להעסיק את העובד, זה הציג בפניה אישורי שהייה והעסקה. "עבודתו של עובד זה הופסקה עוד בשנת 2009, הרבה לפני שהיועץ החל לכהן בתפקידו, ובלא קשר לכך", נמסר.

עדכון ראשון: 20:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully