וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת שי ארביב: הסדר טיעון לנאשם בשידול לזנות

6.2.2011 / 12:55

הפרקליטות הגיעה להסדר טיעון עם שי ארביב הנאשם בשידול וסרסור קטינות למעשי זנות וסאדו-מאזו, תוך ניצול מצוקתן הכלכלית. בכתב האישום המתוקן, נמחקו אישומים ביחס לשתיים מהקטינות

הפרקליטות הגיעה להסדר טיעון עם שי ארביב, שהואשם בשידול וסרסור קטינות לזנות תוך ניצול גילן ומצוקתן הכלכלית, וכן ובהדחת קטינים לשימוש בסם. בכתב האישום המתוקן, שיוגש בעוד כשבוע וחצי לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נמחקו שניים מהאישומים ושונו הנסיבות בהן בוצעו העבירות. הצדדים לא הגיעו להסכמה לגבי העונש.

בכתב האישום המקורי, שהוגש באמצעות עורך הדין חיים ויסמונסקי מפרקליטות מחוז תל אביב, נטען שארביב פיתה חמש קטינות להעניק שירותי מין ו"סאדו-מאזו" ללקוחות בדירתו בדרום פלורנטין, תוך שהוא מנצל את מצוקתן הכלכלית וחולק איתן את התשלום שהעבירו הלקוחות. בכתב האישום המתוקן נמחקו האישומים ביחס לשתיים מהקטינות, וארביב יואשם בעבירות ביחס לשלוש נערות בנות 15-16, אותן הדיח לזנות בעזרת שכנתו בת ה-17.

שינוי משמעותי נוסף בכתב האישום המתוקן, הוא שארביב יואשם רק במקרה אחד שבו ניצל את מצוקתה הכלכלית של נערה כדי להדיחה לזנות, תוספת שמעלה את רף הענישה ל-15 שנות מאסר, ולא בשלושה מקרים כפי שנטען בכתב האישום המקורי. כמו כן, ארביב הואשם בכך שהדיח קטינים לשימוש בסמים, אולם כעת נטען שהוא עישן סמים יחד עם הנערות.

למרות ההסכמה על העבירות, אין הסכמה בין הפרקליטות לפרקליטיו של ארביב, עורכי הדין אהרון רוזה ואלון דוידוב, לגבי העונש שבית המשפט יתבקש להטיל עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully